Skip to main content

beste allemaal,
Nu gebeurd het me toch weer, ik ging een concept (draft) bewerken in webmail, ploep, het hele bericht naar het digitale hiernamaals !
Dat is me in mijn tijd (op het eind van) met xs4all ook een paar gebeurd MAARRRRR dan had ik nog de mogelijkheid om middels shell (ssh - selfrestore) alle tussentijdse concepten weer teug te zetten.
MAAARRRR, dat is weggemoderniseerd met de overgang naar kpn, HELAAS.
En deze fout is er dus met de kpn webmail ook nog steeds !
Ofwel het is ontstaan bij het overzetten naar andere de kpn servers, voor de echte overgang was er al een omweg van kpn servers naar de xs4all server.
( informatie van xs4all beheerders uit de xs4all nieuwsgroep )

Is dit probleem bekend ?
Wordt er aan gewerkt ?

EN waarom moet ik als ex xs4all klant 2x de prijs voor (de toch al hoge) email only functie betalen ?
Voorheen werd er dan nog geschermd met extra functionaliteit ( die ik niet gebruik(te) ) maar die wordt of is nu helemaal uitgekleed (of bijna ?).
 

Hallo @KeesYagi , wat betaal je dan voor een mail-only abo, bij KPN is dat meen ik €7,50 per maand.

Heb je iets aan onderstaande gegevens, deel uit HELP-functie webmail:

 


Nee


Nee

Hallo @KeesYagi en wat is het antwoord op mijn vraag over de kosten van mail-only?

 


Ja, sorry voor kort.

Ik betaal 15,- p/m

Over de verdwijnende concepten, dat is zeker een fout in webmail, normaal gebruik ik die nooit, alleen soms om inkomende berichten te bekijken.

Voor dagelijks gebruik heb ik thunderbird.

Als ik reageer op een bericht komt er een pijltje bij het bericht TB, dat pijltje is nu ook verdwenen in TB.

Het speelt al langer, daarom gebruik ik webmail niet meer, maar nu was ik het al weer een beetje vergeten cq ik klikte verkeerd en direct weer dit, grrrr.

In dit geval niet heel erg, ik had wat steekwoorden voor een nog te schrijven reactie in dat concept staan, maar er kan ook zo maar een paar uur tieperij de bittenbak in gaan op deze manier.


Hi @KeesYagi, de situatie met de missende concepten heb ik persoonlijk nog niet eerder gezien, maar dit klinkt wel flink frustrerend 😕

Je had dit bij XS4all ook al geef je aan, was dat met hetzelfde mailadres?


Ja, bij xs4all ook al, op het eind van xs4all, mijn vermoeden is dat er toen al wat omgezet was.

Over meerdere accounts, zelfde email adressen, die ik al jaaaren heb, eerder nooit problemen er mee.

Maar, o ja, wel belangrijk eerder logde ik in via de xs4all webmail, nu via kpn, op beide manieren zijn er concepten verdwenen, maar de webmail ziet er anders uit nu maar is eigenlijk hetzelfde programma met een ander uiterlijk ?

NB, een bedieningsfout is uitgesloten, als ik een concept weggooi dan komp-tie in de vuilnisbak, dat is bij deze fout niet zo, maar was eerder nog wel terug te halen met een commando wat nu niet meer mogelijk is.


Bedankt voor je uitleg @KeesYagi, ik heb ook op je pb gereageerd met nog een aanvullende vraag, als je die beantwoord ga ik er mee aan de slag!


Ik sluit me aan bij dit onderwerp, ik heb ook jaren een xs4all abonnement gehad zonder noemenswaardige problemen.

Maar nu heb ik dit probleem :

Nu ben ik er op bedacht maar toch stonk ik er weer in.

Hebben meer mensen dit verschijnsel ?

EN, wat betalen jullie voor email-only met xs4all email adressen ?

 

Admin: samengevoegd met eigen topic


Bedankt voor je uitleg @KeesYagi, ik heb ook op je pb gereageerd met nog een aanvullende vraag, als je die beantwoord ga ik er mee aan de slag!

Ik heb nog geen reactie van je terug ontvangen @KeesYagi, zou je via daar nog wille laten weten met welk(e) mailadres(sen) je hier op dit moment last van hebt?