Skip to main content

zie in webmail wel de map "concepten" maar de opgeslagen berichten  niet.

 

Heb map niet in webmail gemaakt.

Zie inhoud ook niet in Aquamail op smathphone

had je de concepten ook op de webmail aangemaakt? of op een lokale mailclient?


Hallo @forum7398 in de map concepten wordt tijdelijk iets bewaard, de mail die je op dat moment aan het schrijven bent, die wordt om de x tijd tijdelijk opgeslagen in de map concepten, totdat de mail definitief verzonden is.

Als de mail goed verzonden is, staat deze in de map verzonden.

Succes.

 


had je de concepten ook op de webmail aangemaakt? of op een lokale mailclient?

 

Niet op webmail aangemaakt


zie in webmail wel de map "concepten" maar de opgeslagen berichten  niet.

 

Heb map niet in webmail gemaakt.

Zie inhoud ook niet in Aquamail op smartphone

 


Stond het document wel in de map concepten op het apparaat waar je het concept hebt aangemaakt?
En staat het ook niet in verzonden? 


Als jouw mailcliënt op basis van IMAP met de server verbonden is en de map concepten gesynchroniseerd wordt dan zouden de concepten in webmail precies hetzelfde moeten zijn als in de mailcliënt.

Heb jij de concepten map aangevinkt bij "Abonneren op IMAP mappen"?

 


@forum7398 

De map “Concepten” is een systeemmap die in elk programma standaard aanwezig is. Dus ook in de KPN webmail.

Maar gezien het feit dat de KPN webmail nog wel de nodige “softwarefoutjes” heeft gebruik ik de webmail niet al te veel.


Maar gezien het feit dat de KPN webmail nog wel de nodige “softwarefoutjes” heeft gebruik ik de webmail niet al te veel.

Maar er gaat helemaal niets mis met die conceptenmap in webmail en dus snap ik niet waarom je met deze opmerking komt.


Maar gezien het feit dat de KPN webmail nog wel de nodige “softwarefoutjes” heeft gebruik ik de webmail niet al te veel.

Maar er gaat helemaal niets mis met die conceptenmap in webmail en dus snap ik niet waarom je met deze opmerking komt.

1)) in dat plaatje duikt de map “Concepten” 2 keer op. 1x als systeemmap en 1x als een map die men kan selecteren.

2)) In 3 à 4 gevallen heb ik verschrikkelijk veel moeite gehad om een aantal mappen in de webmail aan te maken en (met name) weer te verwijderen (o.a. een 2e map “Concepten”) . Deze mappen bleven maar opduiken. Weet niet meer precies wat er exact gebeurde maar de webmail had zo zijn eigen afwijkende mening over wat er wel of niet mocht gebeuren.


Als jouw mailcliënt op basis van IMAP met de server verbonden is en de map concepten gesynchroniseerd wordt dan zouden de concepten in webmail precies hetzelfde moeten zijn als in de mailcliënt.

Heb jij de concepten map aangevinkt bij "Abonneren op IMAP mappen"?

 

Heb je dit kunnen controleren, @forum7398?


Als jouw mailcliënt op basis van IMAP met de server verbonden is en de map concepten gesynchroniseerd wordt dan zouden de concepten in webmail precies hetzelfde moeten zijn als in de mailcliënt.

Heb jij de concepten map aangevinkt bij "Abonneren op IMAP mappen"?

 

Geen idee wat je bedoelt.

Wat opvalt is dat in mail op iPad de naam van de map is "concepten". En in Aquamail op mobile heet die "concept"


Geen idee wat je bedoelt.

Heb je al in webmail gekeken hoe bij jou die vinkjes bij "Abonneren op IMAP mappen" staan?