Skip to main content

ik heb zojuist geprobeert mijn email in te stellen op de iphone XR software. 13.7 Via het stappenplan wat overigens heel duidelijk/helder is maar toch gaat er iets fout bij1 van mijn adressen.

Dit betreft overigens een oud (gemigreerd als dit goed Nederlands is) van Concepts naar @telfort is gegaan.

Na alle instellingen geeft hij aan dat de inkomende server niet reageert, controleer of je de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen.  Na het e.e.a. 100x gecontroleerd te hebben zie ik nog steeds geen fout. 

op mijn andere account ook de imap server werkt het wel. 

Overigens vroeger bij concepts moest ik volgens mij een pop3 server instellen zou dit er mee te maken hebben????

Wie o wie kan me helpen.

Alvast bedankt.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi Dangremond, erg lastig dat je de mail niet op je telefoon ingesteld krijgt!

Een tijdje terug is het e-mailplatform van onder andere Concepts mailboxen vernieuwd. Via: E-mail wordt vernieuwd kun je er eventueel nog meer over teruglezen. Om te beginnen is het in ieder geval altijd handig om eerst bij de: webmail in te loggen. Als dit lukt, dan weet je zeker dat alle gegevens juist zijn. Hierna kun je verder gaan met het instellen van je mailprogramma. Het is ondertussen te adviseren om dit via IMAP te doen en niet via POP. Mocht je niet in de webmail kunnen komen, wijzig dan in: MijnKPN het wachtwoord van de betreffende mailbox.

Ik ben benieuwd of het zo is gelukt!


Reageer