Skip to main content

IK ben mijn wachtwoord kwijt van het account concepts.nl.  is deze nog te achterhalen, zo niet, wat is dan de oplossing?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Pacopep . Welkom op het forum.

Concepts viel onder Telfort en Telfort is nu ondergebracht bij KPN.

Je kunt het volgende doen:

Log in op de MijnKPN omgeving 

→ kies voor het vaste product

→ kies vervolgens voor informatie en instellingen.

→ Hier staat een rubriekje met betrekking tot je e-mail en als het goed is vind je daar jouw concepts email adres terug. (waarschijnlijk als alias van een Telfort e-mail adres). Hier kun je ook het wachtwoord aanpassen.

Laat je weten of het gelukt is?


Als ik inlog bij mijn kPN dan zie ik helaas niet de optie vast product, alleen producten.

Als ik deze optie dan aanklik dan zie ik staan: uw producten en de optie product toevoegen. Ik kom dus niet bij de optie vast product! Ook niet als ik verder ga in voorgaande menu’s


Ah, dan moet je jouw product nog koppelen. 

Als je je e-mailadres als gebruikersnaam hebt geregistreerd, kun je nadat je bent ingelogd in een vervolgstap je KPN producten koppelen aan je gebruikersnaam. Zo heb je voortaan via je e-mailadres toegang tot jouw producten.

Om extra producten te koppelen ga je in het menu naar Producten en klik je op Producten toevoegen. Daar kies je vervolgens welke product je wilt koppelen aan MijnKPN.


Helaas bied dit niet de gewenste oplossing. Na het koppelen krijg ik bij instellingen 2 opties: mail toevoegen en wijzigen en zie ik geen rubriekje terug met daarin weergegeven mijn concepts gegevens.  Ik zie zo niet wat ik eventueelniet goed doe.


Leuk u even gesproken te hebben.  We hebben de zaak samen even doorlopen. U zat helemaal goed maar bij de laatste stap doen we even extra moeilijk en moet u opnieuw in loggen in de e-mail omgeving. Dat is ondertussen gelukt en we weten nu ook onder welk hoofdmailbox uw concepts alias hangt.

U kunt nu naar believen het wachtwoord aanpassen en in uw verschillende devices opnieuw invoeren.

Mocht het niet lukken, laat maar weten. 


Ik werd telefonisch benaderd door een vriendelijke medewerker van KPN en het blijkt zo te zijn dat waarschijnlijk door privacy redenen het wachtwoord niet te achterhalen is. Hij heeft mij prima geholpen door het geven van de juiste informatie hoe mijn wachtwoord te resetten en ook de tip om deze op alle apparaten dan te wijzigen.

 

ik ben erg geholpen met deze informatie, mijn hartelijke dank voor de hulp in deze!!!!


Graag gedaan, @Pacopep . Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je mij te vinden.


Geachte lezer, ook ik heb een aantal Concepts e-mailadressen. Van één hiervan werkt het wachtwoord niet meer en deze wil ik resetten. Ik heb de volgende procedure doorlopen:

Log in op de MijnKPN omgeving 

→ kies voor het vaste product

→ kies vervolgens voor informatie en instellingen.

→ Hier staat een rubriekje met betrekking tot je e-mail en als het goed is vind je daar jouw concepts email adres terug. (waarschijnlijk als alias van een Telfort e-mail adres). Hier kun je ook het wachtwoord aanpassen.

Echter staat het bewuste e-mailadres er niet tussen.

Ik heb digitaal contact gehad met jullie en ben in een winkel geweest, de uitkomst is dat ik hier mijn vraag moet stellen.

Hoe kan ik het wachtwoord restten / achterhalen?


@Snetto RKPS . Ik help je graag mee. 

Kun jij jouw profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als dat gebeurd is? Wil je hierin ook het mailadres benoemen waar we het over hebben?

 


Gereed


Ook het bewuste e-adres


Die box is volgens mij een e-mail only box. Die is dus helemaal niet gekoppeld aan jouw MijnKPN want die staat helemaal los van je 'gewone’ abonnement. 

Heb jij e-mail only? Zo ja, krijg je daar ook een factuur van? 


Het is en tijdje e-mail only geweest, maar sinds enkele jaren niet meer. Ik heb nog 2 van deze e-mailadressen en die werken gewoon. En tijd terug moesten ze worden aangepast omdat ze bij Telfort onder gebracht zijn met @telfortglasvezel.nl. Dit verliep prima.


Ik heb je een privébericht gestuurd omdat er privacy gevoelige informatie mee gemoeid is. Kun je daar op reageren?


Heb ik gedaan


Beste Edwin,  ik heb nog niks mogen vernemen van jullie.


@Snetto RKPS  Mijn collega kreeg jou niet te pakken en heeft uiteindelijk een SMS gestuurd. Blijkbaar is er vandaag contact geweest.

Is het nu naar wens opgelost? (ik zat dat hele box overzetten niet meer kon omdat het een oud telfort klantnummer betrof. Maar volgens mij zijn de aliassen wel gelukt. Klopt dit?)


Helaas is alle (eventuele) inhoud niet meer te krijgen maar het adres is nu gekoppeld met een werkend account.


Helaas is alle (eventuele) inhoud niet meer te krijgen maar het adres is nu gekoppeld met een werkend account.

:-(  Dat is een niet fijn.  Is de box zelf wel intact gelaten? Of zijn alle aliassen overgezet?


Dat denk ik wel, maar ik heb daar geen belang bij.