Skip to main content

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem: correspondentie over thuis-contract en facturen gaan via een oud adres. Aan mijn KPN-ID is een ander adres verbonden. Hoe kan ik dat laten aanpassen? Via de chat konden ze me eerder niet helpen. Ik heb het laten zitten, maar met het vervallen van het oude adres per 1/1 a.s. wordt het dringender.

 

Hoor graag!

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hallo @Hookkie! Jammer om te lezen dat jij er via de chat niet uitgekomen bent; ben wel blij dat jij je weg naar ons Forum gevonden hebt! :grinning:
Is het inmiddels al gelukt om de gewenste wijziging door te geven? Zo niet, dan wil ik graag weten wat er precies aangepast moet worden en wil je dan jouw geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is ook toevoegen aan jouw profiel? Geef je hier in het topic ook een seintje, dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!


@Hookkie ik hoop dat het inmiddels gelukt is om jouw e-mailadres aan te passen! Als je onze hulp nog nodig hebt, dan weet je ons te vinden!


Nee, het zit nog steeds niet goed. Vorige week 2x mail gehad op het oude mailadres (dat binnenkort vervalt). In de gegevens staat gewoon het juiste adres, maar toch halen jullie ergens achter de schermen nog een oud adres vandaan.

 


Heb mijn geboortedatum in het profiel gezet. Zie niet waar ik de laatste cijfers van mijn rekeningnummer kan registreren. Het juiste mailadres is het adres waarop dit account ook staat.


Hmmm, dan wil ik het graag voor je nakijken. Wil je de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer toevoegen in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’? Alvast bedankt!


Heb ik gedaan. Hoor graag nu verder.


Moderator, kan je even laten weten wat er gaande is? Ik vind bijna 2 dagen stilte op een forum wel wat lang. Als je meer tijd nodig hebt, geen probleem. Maar geef dat dan even aan!


Als je sneller en directer contact wenst, dan is bellen of chatten een betere optie voor jou, @Hookkie. Op het forum verwerken wij berichten op volgorde van binnenkomst en zijn we niet iedere dag aan het werk: dus er kunnen een aantal dagen tussen zitten voordat je een reactie krijgt. 
Jouw e-mailadres staat op het eerste gezicht goed geregistreerd, maar nog niet in een achterliggend systeem. Ik heb bij deze onze administratie verzocht om dit te corrigeren. De factuur van januari heb ik alsnog gemaild: heb je deze in goede orde ontvangen?


Dank voor het managen  van de verwachtingen over de reactietijd. Voor de goede orde:

  • Ik meld me op dit forum omdat eerder contact via chat (meermaals) geen oplossing heeft geboden;
  • Ik heb de kopie factuur op het juiste mailadres ontvangen. Op de factuur zelf zie je ook het oude mailadres staan.

Ja, ik zie het oude e-mailadres inderdaad op de factuur staan.


Jouw e-mailadres staat op het eerste gezicht goed geregistreerd, maar nog niet in een achterliggend systeem. Ik heb bij deze onze administratie verzocht om dit te corrigeren. De factuur van januari heb ik alsnog gemaild: heb je deze in goede orde ontvangen?

Dat is bij deze gedaan: facturen die je nu vanaf nu krijgt, moeten automatisch naar het juiste e-mailadres verstuurd worden. Laat je weten als dat niet zo is?


Gisterenavond rond 1815 ongeveer 10 bevestigingen gehad van de wijziging, dus daar zal het niet aan liggen. Ik wacht de volgende factuur af. Dank voor je hulp.