Skip to main content

Hallo,

vanaf oktober ben ik nu al bezig lid te worden van KPN en uiteindelijk is dit in 10 December gelukt.

Dacht ik. althans.

Nu kan ik nog steeds geen email aanmaken omdat ik volgens het systeem van KPN helemaal geen lid ben. Ik heb wel internet tv etc. Dus betaal ik nu ook niet?

Nu probeer ik al dagen/week iemand te spreken die verstand heeft van zaken en mij zou kunnen helpen. Terug bel afspraken worden tot nu toe niet nagekomen.

Plus via de website van KPN kom ik alleen maar in een soort "”loop”terecht en kan ik niemand te pakken krijgen. In mijn opinie trouwens de klant onvriendelijkste website die ik ooit heb gezien van de KPN. Maar dat even terzijde. 

Voorlopig zit ik nu al voor de 20ste keer meer dan 15 min aan de telefoon om iemand te spreken die waarschijnlijk mij gaat terug bellen zegt die!!!!!

 

KAN IEMAND MIJ HELPEN DAAR BIJ DE KPN??????????

met vriendelijke groet

Rob

Net na 15 min een medewerker aan de lijn die zo vriendelijk is mij door te verbinden naar een andere afdeling.

 

WEER FFS 15 MIN WACHTEN. 

 

Als ik dit van te voren had geweten was ik NOOIT overgestapt.


******…. na 10 eruit gegooit. Dus nu weer bellen en 15 min in de wacht. WAT EEN BALLEN TENT

 

Admin: scheeldwoorden verwijderd, in strijd met de huisregels


Het zou meer service gericht zijn om op de inhoud te reageren ipv op woorden. daarnaast is ballen geen scheldwoord volgens de dikke van dalen. En ontwijken van  de onkunde van kpn door een bericht te verwijderen is niet echt een manier om de service en implementatie van een netwerk te verbeteren. Dit los van dat ik vandaag alweer 15 min aan de lijn zit om dat de helpdesk medewerker niet weet hoe hij een email kan aaanmaken voor mij.  update nu tot 2x toe na 10 min eruit gegooit? weet u ballen is een heel mild woord voor de werkelijke gedachten die ik heb over KPN.

maar goed de klant heeft het er maar mee te doen.

 

 


Hoi. Desalniettemin welkom bij kpn 🌻

Heb je al een KPN ID aangemaakt? Als je wilt/gaat inloggen op MijnKPN, zie bovenaan de site, en je hebt nog geen KPN ID dan staat er een link om eerst die te maken.

Hiermee kun je inloggen op MijnKPN om je abonnement(en) en instellingen te beheren. En je facturen op te halen.

Vanuit MijnKPN kun je dan weer naar email.kpn.com waar je tot 6 e-mail accounts aan kunt maken. Elke account kan ook nog eens tot 10 aliassen bevatten. In totaal dus 66 e-mailadressen.

Ieder zijn eigen e-mail? Maar dan per gezinslid een apart account aan.


Dank u voor het bericht.  De fout bleek te zijn dat ik niet was afgemeld door de monteur nadat alles was aangesloten. Dus ik stond nog op wachtend voor een monteur. Nu is inmiddels alles geregeld en moet ik 3 dagen wachten tot ik maijn email kan aanmaken. ( geen probleem opzich) 

In iedergeval dank voor uw reactie en vergeef mij mijn boosheid. Ter verdedeging.. ik ben al vanaf oktober bezig hiermee en heb minimaal 40 a 50 min per dag in de wacht aan de telefoon gezetten .

MAAR….. ik moet wel zeggen dat de verbinding top is. dus dat helpt wel.

Met vriendelijke groet Rob


Ah, okee. Ach het zou mij ook irriteren dus alle begrip. 

Zelf gebruik ik kpn mail alleen voor dit forum en de mail en facturen van kpn. Voor al het overige al 17 jaar een andere mail service.