Skip to main content

Een van mijn cs mailboxen werkt niet meer op samsung e-mail

Ā 

Welkom, @HansH36, bedankt voor je bericht!Ā Dit klinkt als een probleem in de instellingen. Lukt het wel om e-mail te verzenden (en te ontvangen) viaĀ Webmail? Als dit wel lukt, dan zit het probleem inderdaad inĀ de instellingen vanĀ jouw e-mailprogramma. Ik raad je aan om de instellingen op jouwĀ PC/laptopĀ ofĀ mobielĀ te controleren.


Is op verschillende apparaten en besturings systemen gecheckt, alleen dit ene emailadres werk de imap in log niet meer


@HansH36Ā :

Wat bedoel je met ā€œCSĀ mailboxenā€ ? Zit je bij een provider genaamd "Compuserveā€ ? Dat is geen onderdeel van KPN. Heeft Compuserve geen (nederlands) help forum ?


Als het inderdaad om Compuserve gaat, dan kan ik niet verder helpen. Maar als het om KPN mailboxen gaat, dan heb ik misschien nog wel een oplossing voor je.

wjb schreef:

Het blijkt dat voor het verzenden niet meer poort 587 maar poort 465 gebruikt moet worden.Ā Poort 587 zou eigenlijk gewoon moeten werken echter lijkt de Outlook app daar problemen mee te hebben.

Installeer jouw KPN mail account opnieuw in de Outlook app en kies voor geavanceerde instellingen.

Zet het poortnummer van de smtp server op 465.

Ā