Skip to main content

Hoe kan ik die alsnog (terug)krijgen.

@Peacock65 Welkom op het forum. 

Welke e-mail bedoel je precies met de e-mail van zaterdag 30-01?


Dank voor uw reactie.

Ik heb die zaterdag helemaal geen enkele email ontvangen, terwijl ik zeker weet dat er wel verschillende emails aan mij verstuurd zijn.

Zo krijg ik bijvoorbeeld vaste prik al jarenlang op zaterdag een betaallink toegestuurd. Zodoende.

En de zondag erna kwamen de emails weer als vanouds binnen.

 


@Peacock65 Dat is vreemd, kwamen op zondag ook de e-mails die op zaterdag verstuurd zijn binnen? Of zijn deze helemaal niet zichtbaar? 

Mochten ze niet zichtbaar zijn is er dan een mogelijkheid om te controleren of de e-mails via de webmail wel zichtbaar zijn? 


> @Peacock65 Dat is vreemd, kwamen op zondag ook de e-mails die op zaterdag verstuurd zijn binnen? Of zijn deze helemaal niet zichtbaar? 

De e-mails van Zaterdag 30-01-2021 zijn nooit verschenen; niet op dag zelf, noch de dagen erna, noch in Webmail, windows-mail of Outlook.

Ik herinner me wel dat op die dag een systeem-update heeft plaats gevonden op mijn Samsung S10. Misschien dat daardoor de e-mails van zaterdag 30-01-2021 zijn verdwenen.

Maar ook nu weer zijn er kennelijk problemen met mail…

Met die telefoonupdate van Samsung was/is volgens mij ook van alles mis.

Bijvoorbeeld: ik had een eigen beltoon geïnstalleerd (Up From The Skies van Jimi Hendrix), Samsung update heeft die vervangen door een standaard beltoon, Over the Horizon.
Daar had ik ook niet om gevraagd.
Ik ben al sinds 1980 informatie analist, maar ik heb in al die 41 jaar zonder toestemming nooit ook maar 1 bit aan gebruikerdata veranderd…

Samsung heeft kennelijk niet het respect voor gebruiker-data zoals ik dat heb…

Ik heb er al mee leren leven...
Â