Skip to main content

Sinds begin februari is er geen enkele naar mij verzonden email meer bij mij aangekomen. Ik kan nog wel emails verzenden. De helpdeskmedewerker van KPN heeft een half uur geprobeerd om het probleem te verhelpen, maar het lukte hem niet. Hij sloot het gesprek af met: “Ik draag het over naar een andere afdeling. Als het probleem wordt opgelost dan hoort u dat binnen 3 to 5 dagen. Maar een garantie kan ik u niet geven.” Nu, anderhlave week later, heb ik hierover niets meer vernomen. Ik vind dit een vorm van ZEER SLECHTE SERVICE! Ik verzoek KPN hierbij nogmaals om het probleem op te lossen. Graag ontvang ik van KPN antwoord via dit forum.

 

*Admin: e-mailadres in titel aangepast wegens privacy. 

Gebruik je een e-mail programma? Heb je via webmail al eens ingelogd en in de spammap gekeken?

Een moderator zal je zichtbare e-mailadres verwijderen, aangezien de hele wereld hier kan meekijken.


Hi @janathmer, welkom op het forum!

Erg jammer dat je al een poosje geen mails meer kunt ontvangen en dat je hier vervolgens niet adequaat genoeg mee geholpen bent :slight_frown:

Ik ben erg benieuwd naar het antwoord op de vraag van @PeterG, als je gebruik maakt van een email programma, zou er iets mis kunnen zijn met de instellingen en kan het goed zijn dat alle mailtjes wél zichtbaar zijn als je inlogt via onze webmail pagina

Zo een: Wat krijgen de mensen te zien die een mail naar dit adres verzenden? Krijgen ze een bericht terug over het niet af kunnen leveren en zo ja, wat staat er dan in dat bericht? Als je dit niet weet, zou je jezelf dan een mail willen sturen? Je zou dan zelf ook een bericht moeten ontvangen met de reden dat de mail niet bezorgd kan worden!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het weer in orde is met de mail! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: