Dit duurt wel erg lang, kunnen jullie dit wellicht een zetje geven?
Piet.
Een e-mailadres blijft zo ongeveer 2 maanden in bewaring zodat een klant hem eventueel kan terughalen (toch niet het juiste mailadres verwijderd of toch nog nodig). Dit kan ik wel versnellen voor je, als je aangeeft om welk e-mailadres het gaat 🙂 Dit zou je kunnen toevoegen aan je Forum profiel, bij persoonlijke opmerkingen. Vul dan ook meteen even je naam, postcode + huisnummer en klantnummer in ter verificatie!
- Susan_
- Moderator
Heb het toegevoegd aan mijn Forum profiel, het exacte adres weet ik niet en kan ik nu dus ook niet meer zien in "mijn KPN"
Piet.
Ik heb in mijn profiel aangegeven welke e-mailadressen in ieder geval behouden dienen te blijven, want deze gebruik ik dagelijks. Het e-mailadres wat daar niet bij staat kan dus gedeactiveerd worden.
Piet.
Goedemorgen
Hallo
Dat is natuurlijk uitstekend. Alles werkt in ieder geval zonder problemen.
In Mijn KPN staat echter bij de vermelde e-mailadressen ook nog het volgende: “Verwijderd e-mailadres. Deactivatie loopt". Het lijkt me dat er dus “ergens iets verborgen” moet zijn. Maar als je niets kunt vinden moeten we het maar zo laten, vind je niet? Ik heb er in ieder geval geen last van… En als je er verder in wilt duiken: ook goed hoor!
Piet.
Nog één poging dan. Zie mijn profiel voor het e-mailadres.
Piet.
Dan laten we het maar zo. In ieder geval bedankt voor alle moeite!
Piet
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.