Skip to main content
Ik heb 1 van onze email-adressen verwijderd om een nieuwe te kunnen aanmaken, maar nu staat er al een aantal dagen dat de deactivatie loopt.

Dit duurt wel erg lang, kunnen jullie dit wellicht een zetje geven?
Hier idem dito. Bij mij loopt de deactivatie zelfs al enkele maanden, zie ik in Mijn KPN.



Piet.
@benren, welkom op het Forum!



Een e-mailadres blijft zo ongeveer 2 maanden in bewaring zodat een klant hem eventueel kan terughalen (toch niet het juiste mailadres verwijderd of toch nog nodig). Dit kan ik wel versnellen voor je, als je aangeeft om welk e-mailadres het gaat 🙂 Dit zou je kunnen toevoegen aan je Forum profiel, bij persoonlijke opmerkingen. Vul dan ook meteen even je naam, postcode + huisnummer en klantnummer in ter verificatie!



@P.J.M. van der Vooren voor jou geldt eigenlijk hetzelfde. Mocht ik dat zetje moeten geven voor je dan hoor ik het graag!

Heb het toegevoegd aan mijn Forum profiel, het exacte adres weet ik niet en kan ik nu dus ook niet meer zien in "mijn KPN"


@Susan_ Alle informatie staat in mijn profiel. Ook ik kan overigens niet meer zien om welk e-mailadres het precies gaat, maar als je de informatie in mijn profiel ziet wijst het zich volgens mij vanzelf.



Piet.

@benren, ik zie geen e-mailadres met de naam die jij me hebt gegeven.. Maar je kan ook nieuwe aanmaken, als alias. Ik heb je een privébericht gestuurd met de mailadressen die ik zie.

 

@P.J.M. van der Vooren, ik zie geen e-mailadres waar een reservering op staat. Dus mocht je nog op het e-mailadres komen hoor ik het graag dan kan ik het wat beter controleren! Of als je me voorziet van de mailadressen die je nog gebruikt, kan ik die eruit filteren.


@Susan_ Hoi Susan,

Ik heb in mijn profiel aangegeven welke e-mailadressen in ieder geval behouden dienen te blijven, want deze gebruik ik dagelijks. Het e-mailadres wat daar niet bij staat kan dus gedeactiveerd worden.

Piet. 


Goedemorgen @P.J.M. van der Vooren, de mailadressen die je hebt genoteerd zijn de enige mailadressen die ook onder dit klantnummer zijn aangemaakt. Ik heb dus niks verwijderd!


Hallo @Susan_ ,

Dat is natuurlijk uitstekend. Alles werkt in ieder geval zonder problemen.

In Mijn KPN staat echter bij de vermelde e-mailadressen ook nog het volgende: “Verwijderd e-mailadres. Deactivatie loopt". Het lijkt me dat er dus “ergens iets verborgen” moet zijn. Maar als je niets kunt vinden moeten we het maar zo laten, vind je niet? Ik heb er in ieder geval geen last van… En als je er verder in wilt duiken: ook goed hoor! :grin:  

Piet. 


@P.J.M. van der Vooren, ik heb niks kunnen vinden.. Het zou helpen als ik zou weten om welk e-mailadres het gaat.. Want zonder dat e-mailadres kan ik het wel doorgeven, maar weet ik niet of ze er iets mee kunnen..Maar heb je er verder geen last van, dan kunnen we het inderdaad ook gewoon zo houden ;)


@Susan_

Nog één poging dan. Zie mijn profiel voor het e-mailadres.

Piet.


@P.J.M. van der Vooren, nee helaas dit e-mailadres is niet vindbaar en ook niet actief (ook niet onder andere gegevens bijvoorbeeld).. 


@Susan_ Hoi Susan,

Dan laten we het maar zo. In ieder geval bedankt voor alle moeite!

Piet


Reageer