Skip to main content

Sinds gisterenmiddag probeer ik een email adres te verwijderen om een nieuwe aan te maken ivm aanvraag E herkenning. Klopt het dat dat zo lang moet duren?

Ik heb adressen die al maanden op deactiveren staan. Probleem hier ook voorgelegd maar ik krijg niet eens antwoord. 


Goedemorgen @sua63, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het zou niet zo lang moeten duren, maar het gebeurt nogal eens dat het een beetje vastloopt. Maar met een paar klikken in de systemen kan dat verholpen worden! Wat heb ik hiervoor nodig? In ieder geval wat gegevens. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het e-mailadres waarvan de deactivatie loopt (bij persoonlijke opmerkingen)? Dan kan ik dit doorzetten en het zo snel mogelijk laten verwijderen!

@Meneertje van der Meertje in jouw eigen topic heeft mijn collega Lisa inmiddels gereageerd. Het is erg druk en het kan meerdere dagen duren voordat je jouw 1e reactie ontvangt.


Ik heb in mijn forum profiel gegevens aangepast. Is dit voldoende?


@Sua63a of @sua63, ik weet even niet meer welke het is :speak_no_evil:  Ik ontvang ook graag het e-mailadres waar het om gaat, voordat ik verkeerde mailadressen ga doorgeven. Deze kan je bij persoonlijke opmerkingen noteren!


Ik heb helaas geen reactie meer gehad. Is het voor jou inmiddels opgelost @sua63  / @Sua63a  ?


Ja iemand anders heeft het opgepakt! Ik toen een nieuw e-mail adres aangemaakt en daar heb ik nu een probleem mee, hij is nog steeds niet zichtbaar en actief 😢


Hmm, ik zie hem inderdaad ook nog niet staan. Moet het mailadres aangemaakt worden als hoofd e-mailaccount of als alias? Een alias kan ik namelijk ook aanmaken, dan moet ik alleen weten onder welk e-mailadres ik hem kan hangen. Wil je het als hoofd e-mailaccount gebruiken? Dan moet ik even een ticket voor je aanmaken.


@sua63 kan ik hier nog bij helpen?


Reageer