Skip to main content

Heb 2 e-mail adressen gedeactiveerd. 1 vandaag en 1 al maanden geleden.

Wil zo snel mogelijk een nieuw e-mail adres. Kan dit nu nog. Kunnen spoed achter de deactivatie zetten als dit mogelijk is?

 

 

Hi Dennis, welkom op het forum. 

Ik begrijp dat je dit in Mijn KPN niet kunt doen omdat 2 adressen nog niet zijn verwijderd ondanks dat je ze daar hebt verwijderd?

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou je daar ook willen vermelden welke e-mailadressen je hebt verwijderd?


Hoi Alex,

Is gedaan en gaat om studio.ma.de@kpnmail.nl en de andere weet ik niet meer. Volgens mij heb ik een schrijffout gemaakt in het e-mail adres en verandert in deze bovenstaande.

 

Groet Dennis


Dankjewel, ik zie echter dat dat adres nog actief is en dat er ook geen verzoek is om het te verwijderen. Als je hier inlogt, zie je dat adres nog staan? 

Zou je hier anders een screenshot willen plaatsen? 


Ja daar staat die wel maar in mijn kpn mijn producten niet zie screenshots 

 

 

 


 

 

 


Was niet de juiste moet deze zijn 

 


Duidelijk, ik heb onze technische dienst aangestuurd om dit door te laten lopen. Ik hoop dat dit morgen rond is, anders zal het begin volgende week worden. Ervaring leert dat dit vrij snel rond is, ik kan het echter niet garanderen. :relaxed:


super dank je.


Dennis, is het gelukt?