Skip to main content

Bij twee e-mailadressen staat “Verwijderd e-mailadres, Deactivatie loopt”. Voor mijn gevoel moet dat al meer dan 3 maanden geleden zijn. Wanneer wordt het echt verwijderd zodat ik nieuwe e-mailaccount kan aanvragen?

 

Hi @ericboorsma, ik kijk graag voor je na hoe dit zit,  je mag daarvoor je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan :slight_smile:  De de 2 mailadressen waar het om gaat, kan je invullen bij persoonlijke opmerkingen. Ook hoor ik nog graag wat precies de bedoeling is met die mailadressen? Je wilt daar nieuwe mailboxen van maken? Of begrijp ik hem dan verkeerd?


Hi @ericboorsma, ik kijk graag voor je na hoe dit zit,  je mag daarvoor je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan :slight_smile:  De de 2 mailadressen waar het om gaat, kan je invullen bij persoonlijke opmerkingen. Ook hoor ik nog graag wat precies de bedoeling is met die mailadressen? Je wilt daar nieuwe mailboxen van maken? Of begrijp ik hem dan verkeerd?

 

Heb bij profiel gegevens ingevuld en bij opmerkingen primaire e-mailaccount ingevuld en de 2e e-mailaccount. De rest staat op deactivatie en mag opgeruimd worden zodat ik een 3e e-mailaccount kan aanmaken.


Deze 2 mailadressen, moeten dan juist als enige 2 bewaard blijven? En de rest mag weg? Of begrijp ik het dan verkeerd?


Deze 2 mailadressen, moeten dan juist als enige 2 bewaard blijven? En de rest mag weg? Of begrijp ik het dan verkeerd?

De twee e-mailaccounts die bij opmerkingen stonden in profiel, die moeten blijven, rest kan weg.


Is er nog nieuws te melden, want ik zie nog steeds hetzelfde.


Hi @ericboorsma, ik heb helaas een paar dagen platgelegen door de griep :thermometer_face::sneezing_face:

Nu weer topfit en ik heb zojuist 2 mailadressen verwijderd! Je beschikt ook over een 3e mailbox, die kan ik zelf niet verwijderen. Zou je in het opmerkingveld ook willen vermelden welke mailadressen er volgens jouw overzicht bij ‘deactivatie loopt’ staan? Wellicht lukt het mij nu niet om deze mailbox te verwijderen, omdat er ergens buiten mijn zicht al iets gaande is :thinking:

Zou je ook eens willen proberen of het je nu lukt om een nieuwe mailbox aan te maken? Zo nee, zou je mij dan willen vertellen (via het opmerkingveld) wat je graag vóór @kpnmail.nl zou willen hebben staan? Dan kijk ik of ik je daar wel direct mee verder kan helpen :slight_smile:


Gelukkig jij weer beter. Ik merk (dor foutmelding outlook) nu dat 2 aliassen zijn verwijderd die onder een e-mailaccount stonden waarvan ik in privebericht had vermeld dat die alliassen onder dat account moesten blijven. Ik zal bij opmerkingen verhaal doen.


Oei, ik heb jouw privébericht even over het hoofd gezien en ben blijkbaar toch nog niet zo topfit als ik dacht:grimacing: De aliassen zij bij deze weer terug!


Dank je, zal zo opmerkingen even aanvullen.


Hi Eric, naar aanleiding van wat ik aangaf in mijn laatste privébericht, is er nu een storingsmelding aangemaakt voor een achterliggende partij. Men kon zien dat je 3 mailboxen tegelijk hebt willen verwijderen en dat deze alle 3 een verkeerde status hebben gekregen, wat er voor zorgt dat ze niet nogmaals te verwijderen zijn.

Dit wordt nu opgepakt door een 2e-lijns technische dienst, je probleem is nu in goede handen!


Hi Eric, even hier de reactie op je privébericht, zodat iedereen mee kan lezen :wink:

Top dat alle mailadressen die je hebt willen verwijderen nu ook echt helemaal foetsie zijn en dat alles nu wee helemaal naar wens is!

Ik sluit hierbij dit topic :slight_smile:


En jij ook bedankt voor meehelpen om het opgelost te krijgen.


Heel graag gedaan!