Skip to main content
Antwoord

Deactivatie emailadres

• August 27, 2019
  • 5 reacties
  • 108 keer bekeken

Hallo,

Gisteren heb ik een extra mailadres aangemaakt, dit moest eigenlijk een alias adres worden. Daarom heb ik het mailadres weer verwijderd, zodat ik het daarna weer als alias zou kunnen toevoegen. Nu begrijp ik dat er een 'reservering' op dit mailadres blijft staan. Kan deze worden vrijgegeven?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist de reservering verwijderd. Laat je mij weten of het gelukt is om e-mail adres als alias aan te maken?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Hoi Martin. Welkom op het KPN forum. Ik zal de reservering voor jou verwijderen zodat je het e-mail adres opnieuw kan aanmaken als alias. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mailadres waarvan de reservering verwijderd moet worden? Het e-mailadres kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 29, 2019
Hoi Vikash, ik heb de gevraagde info toegevoegd. Alvast bedankt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 29, 2019
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist de reservering verwijderd. Laat je mij weten of het gelukt is om e-mail adres als alias aan te maken?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 29, 2019
Gelukt! Dankjewel voor de snelle respons.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Graag gedaan @Martin79!