Skip to main content

Ook ik heb nu een tijdje dit probleem. Hoe te verhelpen?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hoi @Dlr . Ik herken het issue en ik zie dat er bij jou iets is vastgelopen.

Ik heb middels een technische melding het verzoek gedaan dit op te lossen. Dit zou binnen 3 dagen opgepakt moeten worden.

Mocht jij volgende week nog steeds geen nieuwe e-mailboxen kunnen aanmaken, laat het mij weten!


Mooi, bedankt. Wacht af of t gelukt is.

Vr.gr.


ondanks bericht dat de email adressen verwijderd zouden zijn, staan ze nog steeds op deactivatie loopt


Hoe kreeg je dit bericht, @Dlr . Ik zie namelijk dat mijn ticket nog open staat. Ik wil ze vandaag nog de kans geven om dit te repareren.


Via (prive bericht) van een medewerkster afgelopen vrijdag zou in ieder geval 1 adres al verwijderd zijn.


Nog niets veranderd 


Jammer. Ik heb opnieuw een ticket aangemaakt,. @Dlr . Laten we er van uit gaan dat ze het dit keer fixen. Doorlooptijd is max 3 werkdagen. Laat je weten hoe het afloopt?


Hoi! @Erwin_  Jij bent er al druk mee, dus ik zal er dan ook met mijn tengels van afblijven. Hier de link naar hetzelfde topic. :see_no_evil:


In het andere topic zie ik dat het is opgelost. FIjn!! :-)


Heb dit probleem inmiddels weer.

Zou dit versneld kunnen worden gedeactiveerd??


Er staan nu 4 e-mail adressen die gedeactiveerd moeten worden, klopt dat? 


Nee, als ik nu een email adres aanmaak, komt alleen de melding : E-mailadres

2x en daarna nogmaals geprobeerd, maar dan weer: E-mailadres activatie loopt


Ok. Dus je wilt een nieuwe e-mail box aanmaken, begrijp ik. En dat lukt niet? 

Kun je in je profiel laten weten hoe je de mailbox wilt noemen? En mij daarna hier een seintje geven?


ik vind dit geen oplossing. ik moet dit zelf kunnen, zoals altijd geweest is. nu staan er 3 email adressen zonder naam, wat dus een fout bij kpn is lijkt mij.

 


Ik wil eigenlijk nagaan of het e-mail adres al in gebruik is. Vandaar mijn vraag. Kun je me vertellen in je profiel welke je wilt aanmaken?

Uiteraard zal ik dit gaan proberen op te lossen zodat jij zelf weer aan de slag kunt. Dezevraag hoort bij de analyse. 


Ik heb een ticket aangemaakt. Binnen 3 werkdagen zal deze opgepakt worden. Stuur je me volgende week een berichtje? Dan check ik de voortgang.