Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb gisteren een nieuwe mailbox gekocht tegen bijbetaling van Euro 1,98 per maand. Bij aanmaak is er fout in het mailadres gesloten en heb ik deze weer verwijderd. Omdat ik vervolgens geen nieuw mailadres kon aanmaken heb ik jullie rond 17.45 gebeld en de dame heeft het mailadres verwijderd en mij verzekert dat binnen 30 minuten tot een uurtje alles moet zijn opgelost.

Nee dus. Vanmorgen nog steeds deactivatie loopt. Weer gebeld en 24(!) minuten en heel veel boosheid verder nog niks. Ik had heel duidelijk het gevoel met iemand te spreken die totaal geen verstand van zaken heeft en mijn verhaal op de achtergrond niet juist uit heeft gelegd. Hij zei: ja Corona, kan een uurtje duren, misschien een dag of week of zo. WAARDELOOS! Dat soort onzin kan ik niet aanhoren, Ik vraag voor duidelijkheid Nu betaal ik aan KPN voor iets dat ik niet kan gebruiken en ik ben overgeleverd aan de goden zo gezegd.

Ik heb al voorgesteld om mij nog een 2e extra mailbox (dus geen alias) aan te maken (wat ik van thuis uit ook kan overigens) en deze dan te crediteren zolang dit probleem niet is opgelost. Maar het antwoord was dat ik aan mijn maximum zit (ja, op basis van de HUIDIGE instellingen wel ja, maar dat wist ik al).

 

Hoe gaat KPN mij hiermee helpen????

 

Groet,

Bart Joosten

Hoi @Bartj71. Wat vervelend dat het e-mailadres nog steeds niet is verwijderd. Zou je in een privebericht willen aangeven om welke e-mailadres het gaat? Dan zoek ik voor je uit hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je ook gelijk jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!


Hoe stel ik een privébericht op, heb op de link geklikt, kom bij mijn profiel en zie dat ik nog geen privéberichten heb. Kan ik optie vinden voor toevoegen... 


Reageer