Skip to main content

Zouden jullie voor mij de deactivatie  doorlooptijd willen verwijderen, zodat ikeen nieuw email adres voor mijn dochter kan aanmaken?

het gaat om het adres 

Klantnummer 

(…) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Hoi @Roel Geeln. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken of ik de reservering voor het e-mailadres van jouw dochter kan verwijderen. Zou je het e-mail adres waar het om gaat achter willen laten op het KPN Forum profiel in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veld? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit het gedaan? Dan kan ik het verder voor jou uitzoeken. :slight_smile:


Hoi @Roel Geeln. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken of ik de reservering voor het e-mailadres van jouw dochter kan verwijderen. Zou je het e-mail adres waar het om gaat achter willen laten op het KPN Forum profiel in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veld? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit het gedaan? Dan kan ik het verder voor jou uitzoeken. :slight_smile:

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer