Skip to main content

Hoi

 

Ook ik heb het probleem dat een:

  • E-mailadres
  • Deactivatie loopt 

Wat ik gedaan heb is via chat gesupport, gevraagd of ze me kunnen helpen, helaas kon dit niet en moest ik de klantenservice bellen.

Ik heb de klantenservice gebeld, lieve mevrouw aan de lijn, echter zij kan ook niets doen.

Mijn laatste hoop is dat een mod hier me kan helpen ?

 

Groet,

 

Bart Ketelaar

 

 

Hoi @bartketelaar . Kun jij in je profiel neerzetten om welk e-mail adres het gaat? Zou je, als je dat gedaan hebt, mij hier een seintje willen geven?


Hoi Erwin,

 

Ik kan nergens mijn mailadres invullen in het profiel..

 

Als ik in mijn kpn kijk, staan er 4 mailadressen en de 5e staat op 

  • E-mailadres
  • Deactivatie loopt

De andere 4 moeten blijven ik heb er eentje verwijderd een aantal maanden geleden, en dat mail adres blijft op deactivatie loopt staan. Ik weet niet meer hoe dat adres heete, maar ik wil nu de kleinste van ons ook zijn eigen mail adres geven.

 

Groet,

 

Bart


@bartketelaar 

Zet het gevraagde e-mailadres dan in het veld opmerkingen (in jouw forumprofiel)


@bartketelaar . Dan ga ik het zonder proberen. 

Ik zie inderdaad een e-mail box op deactivatie staan (naam van het e-mail adres is al niet meer door mij te achterhalen).  Ik heb de backoffice gevraagd dit voor jou op te lossen. Dit kan drie werkdagen duren. 


@Erwin_ 

 

Ik heb de hele week afgewacht, staat nu nog steeds deactivatie loopt..


Vreemd. Ik zie dat mijn ticket ook nog helemaal niet is opgepakt. Ik heb de prioriteit opgeschroefd en ik hoop dat ze het hierdoor snel oppakken.


@Erwin_ 

We zijn weer een week verder….  staat nu nog steeds deactivatie loopt.. 

Al iets meer bekend ???

 

Groet,

 

Bart

 

 

 

 


In denk dat het ticket op een of andere manier niet in beeld komt bij mijn collega's. Ik heb nu persoonlijk een paar mensen aangeschreven. Ik laat je weten, zodra ik antwoord heb.

Excuses dat het allemaal zo lang moet duren. 


@Erwin_ 

 

Thnx het is gelukt! 

 

Bedankt voor je hulp

 


Super! Excuus dat het zo lang moest duren.