Skip to main content

Kan dit uitgezet, want ontvanger schijnt wel onderhand ook al heel veel keer zelfde berichtje sinds gisterenmiddag te hebben ontvangen !

Reporting-MTA: dns;cpsmtpb-ews09.kpnxchange.com
Received-From-MTA: dns;cpsps-ews13.kpnxchange.com
Arrival-Date: Thu, 28 Jan 2021 14:25:17 +0100

Final-Recipient: ****
Action: failed
Status: 4.4.7

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Welkom op het forum @JobAntoine. Speelt het probleem ondertussen nog steeds? Zo ja zou het kunnen zijn dat het bericht in de uitgaande post staat en het programma probeert het opnieuw te versturen. In dat geval zou je het uit het postvak kunnen verwijderen en zou het probleem opgelost moeten zijn. Mocht dit het niet oplossen en het probleem speelt nog steeds zou je dan iets meer informatie kunnen geven? Welk programma je gebruikt en zou je in je profiel aan kunnen geven om welk e-mailadres het gaat?


Er was een probleem op de emailserver van de hostingprovider van mijn vader en mijzelf en nadat ik een bericht aan mijn vader had gestuurd vanaf mijn telfort-emailadres kreeg ik deze meldingen steeds, terwijl mijn vader even zo vaak datzelfde mailtje bleef ontvangen, maar dat lag meer aan het probleem - veronderstel ik, want nog steeds geen helder antwoord op hoe dat kon gebeuren - bij de emailserver van de hostingprovider. Het probleem en ook deze “valse” delay- en failuremeldingen zijn voorbij sinds zondagochtend. Bedankt voor de reactie.