Skip to main content
Mijn vader kan zich sinds gisteren niet meer inloggen op zijn webmail account. Hij weet zeker dat dit de juiste gegevens zijn die hij altijd heeft gebruikt. Hij maakt al 20 jaar gebruik van zijn planet/kpn email adres. Op zijn iPhone mail krijgt hij nu ook een bericht dat de servers zijn nieuwe mails niet kan verversen.



Ik heb het advies opgevolgd met het verwijderen van de browser history en het gebruik van een andere internet browser, maar helaas werkt dit niet.



Kun iemand me (en mijn vader) hier verder mee helpen?



Met vriendelijke groet,

Leonie
Goedemorgen Leonie. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat jouw vader ineens niet meer kan inloggen. Heb je al geprobeerd om in te loggen via webmail? Verder zou ik je willen vragen om een nieuw wachtwoord aan te maken. Dit kun je doen op deze pagina. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, e-mailadres en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Ik heb helaas geen bericht van je ontvangen Leonie. Is het inmiddels gelukt om in te loggen?
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer