Skip to main content

Dag, ik heb die topics bekeken en geen algemeen toepasbare oplossing kunnen vinden. Er moet kennelijk iets gebeuren om mijn IP Adres en of mijn email adresvan een blacklist te halen.

Ik vind het wel vreemd want ik heb gewoon een XS4ALL IP adres. Maar het maakt niet uit of ik via gmail.com iets stuur of via mijn zakelijke e-mail ( ms-offive outlook via domein gertvaneck.com en isp xxlhosting.nl ) ik krijg mijn e-mails gewoon terug.

Ik stuur mails w.o. uitnodigingen aan relaties en leden van onze fotoclub (circa 150 de afgelopen maand) individueel per stuk en soms in clubjes van 5 - 10 op de bcc lijst en snap niet waarom ik een spammer zou zijn.

Aangezien ik nu documenten af te leveren heb met een deadline is dit hoogst ergerlijk. Ik verzoek KPN dan ook mij ASAP van deze blacklist te verwijderen.

 

 

Hi @Gert Van Eck, welkom op ons forum en goed dat je dit aankaart. Het is erg vervelend dat je, doordat je op de blacklist bent geplaatst, niet kunt mailen. Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met mijn collega's van de Abuse afdeling. Zij gaan over de blacklist en kunnen je hier ook verder bij helpen. Je kunt hen bereiken door te mailen naar abuse@kpn.com.