Skip to main content

In KPN-webmail missen een paar directories.

Die zijn echter wel zichtbaar in Outlook, hetzelfde account. Hoe kan dat? Ik schrok me de … omdat ik dacht mails kwijt te zijn, ze blijken er nog te zijn (gelukkig).
Is er een reset mogelijk waarbij de structuur weer hersteld wordt?

Zie bijgevoegde screenprints: de directory 02-Bevestigingen… ontbreekt in de KPN-webmail.
 

 

Hallo @prk-forumklant , ga binnen Webmail eens naar instellingen (⚙️) en dan “E-Mail” en vervolgens “Wijzig IMAP abonnementen”. Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan. Zorg dat deze allemaal aangevinkt zijn en kies dan voor “Opslaan”

 


:drooling_face::drooling_face:
WOW….. ik moest echt goed zoeken om je aanwijzing te volgen: Probleem opgelost!!
Echter GEEN IDEE, hoe deze vinkjes ooit zijn uitgezet…

Hartstikke bedankt voor je hulp.

 

Kees Kloost….. 😉 Prettig weekend!!


Hallo @prk-forumklant , graag gedaan. Sorry, ik had er een plaatje bij moeten doen, hier alsnog:

Dit was één van de verschijnselen die soms optrad tijdens de invoering van de nieuwe Webmail vorig jaar (zie topic De nieuwe Webmail). Waarom dat soms gebeurde is niet bekend gemaakt.

Jij ook een prettig weekend !!


Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan.

@RBxx :

Dit klopt niet voor de volle 100%. Men kan een “Nieuw map” ook aan “Postvak In” hangen en dan wordt die natuurlijk niet onderaan de lijst met mappen gezet.


Lekker bezig @RBxx! Fijn dat het zo snel is opgelost @prk-forumklant. We zien je in de toekomst graag terug op ons Forum:nerd:


Reageer