Skip to main content
Antwoord

DirectoryStructuur Webmail anders dan via Outlook

• October 23, 2020
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

prk-forumklant
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

In KPN-webmail missen een paar directories.

Die zijn echter wel zichtbaar in Outlook, hetzelfde account. Hoe kan dat? Ik schrok me de … omdat ik dacht mails kwijt te zijn, ze blijken er nog te zijn (gelukkig).
Is er een reset mogelijk waarbij de structuur weer hersteld wordt?

Zie bijgevoegde screenprints: de directory 02-Bevestigingen… ontbreekt in de KPN-webmail.

Beste antwoord door RBxx

Hallo @prk-forumklant , ga binnen Webmail eens naar instellingen (⚙️) en dan “E-Mail” en vervolgens “Wijzig IMAP abonnementen”. Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan. Zorg dat deze allemaal aangevinkt zijn en kies dan voor “Opslaan”

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 23, 2020

Hallo @prk-forumklant , ga binnen Webmail eens naar instellingen (⚙️) en dan “E-Mail” en vervolgens “Wijzig IMAP abonnementen”. Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan. Zorg dat deze allemaal aangevinkt zijn en kies dan voor “Opslaan”

prk-forumklant
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 23, 2020

:drooling_face::drooling_face:
WOW….. ik moest echt goed zoeken om je aanwijzing te volgen: Probleem opgelost!!
Echter GEEN IDEE, hoe deze vinkjes ooit zijn uitgezet…

Hartstikke bedankt voor je hulp.

Kees Kloost….. ;-) Prettig weekend!!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 23, 2020

Hallo @prk-forumklant , graag gedaan. Sorry, ik had er een plaatje bij moeten doen, hier alsnog:

Dit was één van de verschijnselen die soms optrad tijdens de invoering van de nieuwe Webmail vorig jaar (zie topic De nieuwe Webmail). Waarom dat soms gebeurde is niet bekend gemaakt.

Jij ook een prettig weekend !!

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 23, 2020

Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan.

@RBxx :

Dit klopt niet voor de volle 100%. Men kan een “Nieuw map” ook aan “Postvak In” hangen en dan wordt die natuurlijk niet onderaan de lijst met mappen gezet.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • October 25, 2020

Lekker bezig @RBxx! Fijn dat het zo snel is opgelost @prk-forumklant. We zien je in de toekomst graag terug op ons Forum:nerd: