Skip to main content
Beantwoord

Diverse mensen kunnen aan mij geen mail versturen krijgen 'm terug

• March 17, 2021
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Diverse mensen kunnen aan mij geen mail versturen krijgen h'm terug, Mailbox is niet vol zover wij kunnen zien. Het betreft een Telfort emailadres.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Vaak staat er achter het bericht ‘onbestelbaar’ nog een hele uitleg. Daar ben ik met name in geïnteresseerd. Kun je die tekst hier plakken?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Help nodig . Welkom op het forum.

Wat merkwaardig. Je krijgt nog wel andere mail binnen? Krijgen die mensen ook een bepaalde foutmelding te zien als de mail bij hun terugkomt?

Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

• Auteur
  • Topper
  • March 27, 2021

Ik zie nu jullie bericht pas,  aantal mensen krijgen d email terug met onbestelbaar

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 29, 2021

Vaak staat er achter het bericht ‘onbestelbaar’ nog een hele uitleg. Daar ben ik met name in geïnteresseerd. Kun je die tekst hier plakken?

Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â