Skip to main content

Ik heb een eigen domein dat mail doorstuurt naar Gmail en naar mijn KPN mailbox. Sinds 21 januari komt de mail in de KPN mailbox niet meer aan. De KPN mailbox heeft twee aliassen, @telfort.nl en @fo.nl, ik heb beide geprobeerd, zonder resultaat. De mail komt wel gweoon aan in mijn Gmail. 

Als ik een rechtstreekse mail stuur naar het telfort.nl of het fo.nl mail adres komt die wel aan.

De mail zit niet in de SPAM folder en er zijn ook geen filters ingesteld. Mail uit de KPN mail wordt niet doorgestuurd.

Is er op 21 januari iets veranderd wat dit kan veroorzaken?

Hallo @johnvogelzang , @Raymondt ,

 

Is dit probleem opgelost? Het lijkt erg op mijn probleem, en ik ben benieuwd wat ik daaraan kan doen.

Admin: Reactie verplaatst naar je eigen topic


Welkom @schuurrr !

Goeie vraag. Op 21 januari is er naar mijn weten niet persé iets veranderd wat dit probleem zou kunnen veroorzaken, maar graag zoeken we het voor je uit. Zou je ons een mailtje kunnen sturen op abuse@kpn.com waarin je dit probleem vertelt, en hier even bij vermeldt wat het e-mailadres op je eigen domein is, en een aantal voorbeelden (inclusief datum tijdstip) van afzenders die je daarop gemaild hebben, die niet aangekomen zijn in je KPN mailbox. We hebben dan alle nodige info om te onderzoeken wat hier mis gaat.


Ha @schuurrr Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig of dit inmiddels is verholpen. Heeft @Raymondt je kunnen helpen? 


Hoi @Bart_ , het probleem is inderdaad opgelost. Het IP adres van de provider van het doorsturende domein was op de zwarte lijst van Cloudmark Sender Intelligence terechtgekomen. Na het verzoek om dat IP adres te resetten wordt de doorgestuurde mail nu weer ontvangen in de KPN mailbox.

Ik heb de oplossing ook doorgestuurd naar de provider / eigenaar van de mailserver die geblokkeerd was