Skip to main content

Sinds enige tijd ontvang ik niets meer op ...@onsnet.nu . Wel op ...@onsbrabantnet.nl en ...@kpnmail.nl

Is @onsnet.nu tijdelijk of definitief uit de doorstuurlijst geschrapt ?

 

@ceesah Welkom op het forum. Vreemd dat je geen e-mails meer ontvangt op je @onsnet.nu adres, vanuit onze kant is er namelijk niet direct iets veranderd. Heb je een mogelijkheid om met je hoofd e-mailadres in te loggen op de webmail om te kijken of de je mail hier wel terugziet? Mocht dat het geval zijn dan zou er in de configuratie van het mailprogramma wellicht iets mis kunnen gaan en zouden de instellingen er even opnieuw in gezet moeten worden.


Medewerkers van een KPN winkel konden zien dat xxx@onsnet.nu gedeactiveerd en gereserveerd was. Zij hebben een servicecall ingelegd.  Enkele dagen daarna was de deactivering opgeheven. Ik had inmiddels wel email-adreswijzigingen rondgestuurd. Heel onhandig en eigenlijk heel lomp van KPN om zoiets onaangekondigd te doen. 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. 


@CaH Fijn om te lezen dat het in ieder geval opgelost is. Ik ben met je eens dat het onhandig is dat je hier geen bericht van hebt ontvangen. Verder heb ik op dit moment te weinig informatie om te kunnen zeggen wat hiervan de reden is geweest. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik uitzoeken hoe dit is gelopen. 


Beste moderator,

U zult begrijpen dat ik niet blij ben met de handelwijze van KPN.  Email maakt deel uit van de globale communicatiestructuur en dat blokkeer je niet zomaar.  Zodra KPN  andere providers toegang geeft tot het glasvezelnet in Nuenen ben ik weg. Nog bedankt voor Uw tijd.


@CaH Dat kan ik mij inderdaad voorstellen. Wij zullen in een normale situatie e-mail ook niet "zomaar" blokkeren. Wel jammer dat ik geen kans krijg om de situatie uit te zoeken en jammer om te lezen dat je een overstap naar een andere provider overweegt. Al is dit natuurlijk je goed recht. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dit graag.