Skip to main content

Ik krijg mijn e-mails dubbel op mijn smartphone met Android. Op mijn pc en tablet dat ook op Android draait gebeurt dat niet. Ik heb dit probleem sinds een aantal maanden en ben steeds op zoek naar een oplossing. Iemand een idee? Ik had een extra account aangemaakt maar heb dat weer verwijderd omdat ik dacht dat dat het probleem was, maar dat bleek niet zo te zijn. Het is een irritant probleem.

Welkom op het forum @Mnbvcxz!

Dat je alle mails dubbel binnenkrijgt is natuurlijk een beetje overdreven en niet zo handig :slight_frown: Zou je de mailaccount eens helemaal willen verwijderen uit het mailprogramma van je telefoon? Zodat daar geen enkele account meer ingesteld staat? Daarna kan je de account weer toevoegen, zodat er nergens meer iets in de instellingen kan staat dat er voor zorgt dat je de mails dubbel binnenkrijgt :slight_smile:


Bedankt voor je reactie. Ik ben zelf ook nog steeds aan het zoeken gegaan en heb iets aangepast (ik weet helaas niet meer precies wat) maar ik krijg geen dubbele mail meer.

 


Ah, top dat je wel iets hebt kunnen vinden waardoor je het probleem nu opgelost hebt :muscle_tone2::smiley:

Aangezien je geen verdere hulp meer nodig hebt,  sluit in hierbij het topic :slight_smile: