Skip to main content

 


Dit wachtwoord (41 karakters) wordt niet geaccepteerd, ook als ik andere wachtwoorden genereer van die lengte gaat het mis. Als ik vervolgens inkort tot ongeveer 25 karakters dan werkt het wel. Wellicht zit hier een ander maximum op, maar mijn advies zou zijn om het mogelijk te maken om in ieder geval 50 karakters te kunnen invoeren.​​

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Dennis Rosenbaum 

Zoals eerder vermeld in dit topic zou je een wachtwoord van maximaal 54 teken moeten kunnen gebruiken.

Wat staat er achter het @ teken van jouw emailadres(-sen) ? Zat je vroeger bij Telfort ? Want bij Telfort golden vroeger andere eisen voor het wachtwoord. Misschien laat de KPN jouw die oude Telfort software gebruiken (met de verouderde eisen voor het wachtwoord). Misschien zijn de mensen van de KPN vergeten om (ook) deze software aan te passen aan de nieuwe eisen ? Want je bent niet de enige/eerste die problemen met het wachtwoord heeft.


Het is een collega van me die dit probleem had, ik verwacht niet dat het een account is welke vanuit Telfort kwam. En mocht dat zo zijn, dan is dat niet rGr.
Ik heb meerdere wachtwoorden van deze lengte (41 karakters) gegenereerd en ze werkten allemaal niet.

Die 54 tekens is in ieder geval niet van toepassing, want toen ik het wachtwoord inkortte toen werkte het wel. Ik denk dat dit iets is voor KPN om aan te passen in hun software.


@Dennis Rosenbaum 

Wat bedoel je met "rGr” ?


@Dennis Rosenbaum

Wat bedoel je met "rGr” ?

In het wachtwoord wat ik als voorbeeld meestuurde stond achter de @ in het wachtwoord de tekst rGr, ik dacht dat je daar naar refereerde.


@Dennis Rosenbaum 

Ik had duidelijker moeten zijn. Wat staat achter het @ teken bij dat/die emailadres(sen) ? Daaruit blijkt of je van Telfort kwam of niet. En bij Telfort golden andere eisen voor het wachtwoord. Bij Telfort moest een wachtwoord minimaal 8 tekens lang zijn terwijl bij KPN het wachtwoord minstens 10 tekens lang moest zijn. Ook was er een verschil voor de maximum lengte van het wachtwoord bij beide emailproviders. Met het feit dat 25 tekens wel geaccepteerd doet vermoeden dat je van Telfort kwam.


@Willy22 ik weet niet of mijn collega van Telfort kwam. De reden dat er een nieuw wachtwoord nodig was, was omdat het vorige wachtwoord niet veilig genoeg was.


@Dennis Rosenbaum 

Misschien heeft een moderator een beter antwoord. Maar dit is geen beste beurt van de KPN ………..


Goedemiddag! ik zie dat het hier gaat om E-herkenning. Hierover kunnen jullie het beste even terecht bij mijn zakelijke collega's op het zakelijke forum of 0800-0403


@Thomas ik heb geen oplossing nodig, aangezien ik die al heb gevonden (korter wachtwoord invoeren).

Het enige wat ik met mijn bericht wil aangeven is dat de regels voor het wachtwoord niet congruent zijn aan de uitleg van de regels voor het wachtwoord. 

Het lijkt me het beste als jullie dit ergens op de backlog zetten, zodat een developer de regels kan aanpassen (tekstueel of implementatie).


@Dennis Rosenbaum ik heb het doorgegeven!