Skip to main content

ik heb bij mijn e mail account mijn primair e mail account neergezet nu krijg ik elke keer oude berichten van KPN over mijn contract hoe kan ik dit veranderen in mijn kpn account

In Mijn KPN kun je het e-mailadres aanpassen via : 

Profiel (rechts bovenin)

Dan e-mail wijzigen 

 

Of bedoel je wat anders ? 

 

 


bedankt voor je snelle antwoord maar ik had een probleem ik kreeg elke keer bericht niet verzonden en melding 0x800CCC92 ik heb toen mijn e mail adres wat begint met ueje verandert in mijn primair adres pltmdicker dit wil ik weer corrigeren omdat ik denk dat daar het probleem ligt dat ik elke keer bericht krijg van KPN maar kan ik dit weer veranderen, niet in mijn KPN denk ik


Je kunt bij KPN verschillende e-mailboxen hebben. Via https://email.kpn.com  kun je de aliassen verwijderen onder de huidige e-mailadressen. Via MijnKPN kun je vervolgens een nieuw e-mailaccount aanmaken indien nodig. 


ik heb g mail en dat is denk ik ook het probleem dat ik elke keer bericht krijg van verzenden mislukt 

code 0X800CCC92 hoe kan ik dit veranderen in g mail want als ik bij KPN mij g mail neerzet krijg ik elke keer bericht over mijn abonnement van 2017 


@rv 

Ik heb in mijn twee reactie’s hierboven twee tips gegeven hoe je het g-mailadres kunt verwijderen uit MijnKPN en jouw e-mailbox bij KPN.

Heb je deze twee tips al uitgevoerd/ nagelopen? 

Je kunt dan verder gebruik maken van een zelf gekozen e-mailadres wat eindigt op kpnmail.nl


Reageer