Skip to main content

Ik heb niet gevraagd om mijn mail aan te passen, ik betaal de hoofdprijs voor een schit service van een schit bedrijf wat zich laat omschrijven als de GESTAPO, en zich niet om clientele bekommerd.

wie Oh wie kan zich vinden in deze werkwijze van een kloten bedrijf, dat je geen toegang geeft voor datgene waar jij zelf de hoofdprijs voor hebt betaald……

Admin: titel aangepast, in strijd met huisregels

gebruikersnaam aangepast

 

Kan je ook uitleggen welk probleem je ervaart?

Leuke forumnaam trouwens. :thinking:


**** heeft nog geen badges verdiend.

 

Admin: edit gebruikersnaam


Hallo@doeslief, leuk dat je de community hebt gevonden, welkom op het KPN forum. Ik merk dat je met een enorme frustratie zit. Jammer! Je kunt hier gerust je ei kwijt, even stoom afblazen helpt.

Uit je bericht komt nog niet naar voren waarover je zo boos bent. Daar ben ik wel benieuwd naar. Kun je dat hier in een reactie uiteen zetten? Dan helpen we je graag verder.

PS. ik heb je gebruikersnaam gewijzigd, deze is in strijd is met onze huisregels. Mocht je een andere originele naam hebben, laat het me weten. Ik pas het dan voor je aan. Ik zie graag je reactie tegemoet! 


Hey @doeslief, ik heb nog geen reactie van je gehad. Als je hulp nodig hebt, laat het weten :) 


Reageer