Skip to main content

Hallo, ik ben sinds 14 dagen klant bij kpn. Nu wil ik een tweede e mailaccount aanmaken, maar dat lukt me niet. Ik volg de instructies in mijn kpn, ik zou dan aan het eind de optie "emailaccount toevoegen" moeten krijgen, maar dat gebeurt niet. Krijg alleen de opties: emailadres toevoegen of emailaccount wijzigen. Wie helpt mij verder?

Kunt u inloggen op http://email.kpn.com?


Ja, dat kan ik.


Je kunt tot 5 e-mailaccounts aanmaken in MijnKPN.

1. Ga naar MijnKPN
2. Klik op 'Producten' en kies product 'Thuis'
3. Kies 'Informatie & Instellingen'
4. Klik op 'E-mailaccount toevoegen'
5. Kies vervolgens jouw nieuwe emailadres en wachtwoord

Je kunt hier ook bestaande e-mailaccounts verwijderen.
 


Ja, dat kan ik.

Dan kunt u hier ook accounts toevoegen. Mogelijk staan er al meerdere accounts. 


Nee, ik krijg de optie "account toevoegen" niet te zien

En ik heb maar 1 account.

En bij "overzicht" is ook niets te zien, alleen flakkerende streepjes. Er staat wat maar ik kan het niet lezen.

 


Wat vreemd dat je niet de mogelijkheid krijgt om een extra e-mailaccount aan te maken. Nadat je bent ingelogd op http://email.kpn.com krijg je als het goed is het onderstaande te zien. Door op het plusje te klikken kan je een extra e-mail adres aanmaken. 

 

 


Ja, dat krijg ik ook, ik heb 1 account, maar als ik op de + tik kan ik een ADRES toevoegen. Dat is dan een alias van hetzelfde account.

Ik wil een tweede account. Account en adres zijn 2 verschillende dingen.


Ja, dat krijg ik ook, ik heb 1 account, maar als ik op de + tik kan ik een ADRES toevoegen. Dat is dan een alias van hetzelfde account.

Ik wil een tweede account. Account en adres zijn 2 verschillende dingen.

Ik begrijp wat je bedoelt, het gaat niet goed. Het gaat stom, er klopt niets van. Op mn mobiel. Maar ik heb hem even op desktop weergave gezet, dan krijg ik dit:

Zo moet het er uit zien.


Dan heb je waarschijnlijk eerst op een e-mail account geklikt en daarna op het plusje. Als je dit doet krijg je het onderstaande te zien.

Wanneer je gelijk na het inloggen op het plusje klikt krijgt je dit te zien:

 


@Vikash bij mij gaat het op mn mobiel ook verkeerd. Die toevoegen-knop werkt niet goed.


Ik heb het zojuist ook getest op mijn mobiel. Jullie hebben gelijk. Ik ga dit doorzetten en verder laten uitzoeken. @Tielanneke Wil je een laptop of pc hiervoor gebruiken? Dan zou het wel moeten werken. 


Vikash, yes, het is gelukt!

Het was idd dat ik na het inloggen direct op het +je moet klikken. En ik deed het op mn mobiel.

Dank je wel!😄


@Tielanneke Wat goed om te lezen dat het gelukt is! :blush: