Skip to main content
Vraag

E-mail account aanmaken lukt niet

• January 13, 2025
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

ik heb met moeite een E-mail account kunnen aan maken en wil ookvoor  alias E-mail en krijg weer dezelfde meldingen als met de hoofd E-mail instellen en wordt er moedeloos van

ik ben niet onbekend met het werken op de mac en microsoft en daar nooit probelen mee maar een account bij  kpn is het toch anders vermoedt ik

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• January 13, 2025

Welke melding krijg je dan?

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • January 13, 2025

@joop klop 

Kun je duidelijker zijn ? Wat beter omschrijven wat er gebeurt ? Welke foutmelding krijg je ?

Een nieuw email account aanmaken kan alleen nog maar met xxxxxx@kpnmail.nl. Daar kun je wel een ander emailadres aanhangen als alias op voorwaarde dat dat domein in bezit is van de KPN. Dus dat alias kan bijv. een xxxx@hetnet.nl  emailadres zijn. De software stelt dan iets anders voor ( xxxxx@kpnmail.nl ) maar daar moet je je niks van aan trekken. Gewoon dat andere emailadres intikken.

Misschien heb je dat emailadres eerder verwijderd ? Dan moet je aan de KPN vragen ( tel. 0800 - 0402 ) om dat emailadres vrij te geven.

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 13, 2025

En niet onbelangrijk, een alias maak je aan in je “Mijn KPN” 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom in onze community ​@joop klop.

Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent. Zo niet, heb je de vragen hierboven nog gezien? Je kunt ook een terugbelafspraak maken voor hulp hierbij: een collega van me belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder. We horen graag hoe het afgelopen is, of als je vragen hebt.