Skip to main content

Ik moest noodgedwongen afscheid nemen van KPN. (ligt hier niet).

Dus keurig opgezegd in juli vorig jaar.

Daarna kun je nog 6 maanden je mail gebruiken.

Maar sinds opzeggen betaal ik ook sinds juli vorige jaar niets meer.

In december kreeg ik van KPN een mail dat binnen twee weken de account zou worden “verwijderd”.

En het account blijft maar werken. 

Ik vind het prima maar heel merkwaardig.

Hallo @GottfriedJulius ,

Ik zou zeggen : Geniet ervan en hang het vooral niet aan de grote klok. (wat je nu aan het doen bent…..)


Ja, maar ik wil er toch niet op kijken. Wat je toch soms doet.

Aan de andere kant wel even handig om voor “interne berichten” nog een account te hebben……….

Maar ik hou er rekening meer dat het elk moment toch niet meer werkt.

 

PS. leuk die avatar van de MEBO II ( weet ik alles van , maar dan van de Norderney )


Hi @GottfriedJulius, ik ben het met je eens dat dit een beetje merkwaardig is en wil een poging wagen om dit opgehelderd te krijgen :slight_smile:

Weet je je oude klantnummer nog? Zo ja, zou je die in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? En als dit om een ander mailadres gaat dan waar je je forum account mee aan hebt gemaakt, zou je dat mailadres dan ook willen benoemen?


Mijn klantnummer staat gewoon in mijn profiel.

Ik weet niet welk mailadres ik gebruikt heb voor dit forum. Maar het ligt in de rede dat het is wat ook in mijn profiel staat.


Okido, ik ga er graag mee aan de slag @GottfriedJulius! Dat kan wel inhouden dat je mailadres het per direct niet meer doet, waardoor je hier ook niet meer in kunt loggen. Daarom wacht ik even tot je aangeeft dat je dit gelezen hebt :slight_smile:


Dank je.

GELEZEN !!!!

 

Heeft toch niks met onze PrePaid KPN mobiele abo te maken ?

Kan toch gewoon wel inloggen bij “mijn KPN” ?

Dank voor de jarenlange prima service. Sinds 1972 eerst PTT en toen KPN .

Maar helaas ligt er hier geen KPN  alleen ZIGGO. Het is niet anders.


Met welk mailadres log je in bij MijnKPN? Als dat niet je @hetnet mailadres is, is er niks aan de hand. Als je wél met je @hetnet mailadres inlogt, dan zal dat niet meer lukken na het stopzetten. Gelukkig is dat niet zo'n groot probleem, jullie kunnen met elk gewenst mailadres een nieuwe MijnKPN aanmaken voor jullie prepaid nummer :slight_smile:


Dag Maja,

Ik log bij mijnkpn in met m’n Hetnet email.

Dus ik moet dan een nieuw mailadres aanmaken.

 

Wat een gedoe zeg……………………

dank voor je link maar hoe kan ik nou een “mijnKPN” aanmaken?

 Dat zie ik niet op die pagina.  Gewoon op m’n computer dus niet een app op de iPhone.


Dus als ik met een ander mailadres met keuze aanmaak linkt ie mij weer aan m’n mobiele nummers?


Maja,

Het is allemaal gelukt !!!

Neem ik precies na 50 jaar !!! afscheid van PTT-KPN.

Kan bij mijn KPN nu inloggen met ander mailadres zodat we onze mobiele abo kunnen beheren.

 

Dank voor je hulp.

Je kunt onze HetNet account nu weg (laten)halen.


Helemaal top dat het gelukt is @GottfriedJulius!

Jammer dat je nu echt helemaal vertrokken bent, weet dat je in de toekomst altijd weer welkom bent :blush:


OK Maja,

 

Ja, ik had geen keuze. Ik woon inmiddels hier in Flevoland in het buitengebied en het was op ons nieuwe adres “geen internet of Ziggo.”

Ik was uitermate tevreden in m’n vorige woonplaats met KPN.

Ik kreeg halverwege december een mail van KPN “dat over 2 weken m’n account zou worden afgesloten”. En er gebeurde maar niks.  En aan mijn achternaam kan het niet liggen. Ik ben de enige met die achternaam in Nederland.   hi. Dus zo moeilijk kan het niet zijn.

Ben benieuwd wanneer m’n Hetnet mail nu niet meer werkt……………..hi

 

Wellicht “ooit tot ziens……..”


Je zal dit zelf niet meer lezen, maar je mailaccount is eindelijk weg!