Goede dag,
Thuis blijken ze van provider gewisseld te zijn, en nu is mijn email dus inactief. Graag zou ik toegang hebben om nog even wat accounts onder een ander email adres thuis te willen brengen. Nu heb ik contact opgenomen, meerdere personen te woord moeten staan, het duurde allemaal heel erg lang, maar het was niet mogelijk, zelfs niet tegen betalen. Hoe moeilijk kan het zijn om een mailboxje open te zetten? Ik zie zelfs op het forum dat er email only pakketten bestaan waar de service zei dat die er niet zijn.
Ik wil gewoon wat accounts redden van de ondergang, accounts die toch best wel belangrijk zijn. Waarom moet het zo moeilijk zijn om een mailboxje te openen? Het lijkt wel of de verhalen van de service van KPN echt waar zijn…..
Heeft iemand hier een oplossing voor? Want bijv. apple laat zich niet op een ander mail zetten zonder dat ik mijn email confimeer, en zo zijn er meerdere. Ik kan dus geen kant op en wordt beklemd door KPN die vervolgens doodleuk zegt:”Klop nogmaals aan bij apple en de andere organisaties”.
Bij voorbaat dank.
p.s. Ik vind dit wel een beetje gek, want ik gebruik nog steeds mijn zonnet(!) en versatel email adressen, en die hele providers bestaan niet eens meer, opgegaan in tele2, en die hebben we al jaren niet meer als provider….
p.s.2 De servicemedewerker heeft het adres verwijderd tijdens het gesprek zodat ik het adres opnieuw kon aanmaken op een ander KPN ID eer hij me doorverbond om email only te krijgen. Dus als ik gewoon email-only kan krijgen en het adres aanmaak is er niets aan de hand.