Skip to main content

Hallo.

Hier thuis is perongeluk 1 E-mail account verwijderd. 

Als we deze weer willen toevoegen kan dat niet, want dan geeft hij aan. Dit account is niet beschikbaar.

Is het mogelijk om dit oude e-mail adres terug te krijgen?

Hi Boode, welkom hier. 

Vul even je gegevens inclusief het e-mailadres waar het om gaat in en geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Het adres blijft namelijk 3 maanden geblokkeerd nadat het verwijderd is. Ik zal dit opheffen zodat je het weer aan kunt maken. 


Ik heb nu de gegevens aangepast


Ow, dit zijn oude adressen van Telfort en Concepts. Dat wordt iets moeilijker omdat je deze niet meer als e-mailbox kunt aanmaken, maar wel als alias hopelijk. Ik heb ze nu als alias geplaatst onder je @kpnmail.nl adres, dus wanneer je die 2 adressen instelt in Outlook gebruik je de inloggegevens van je @kpnmail.nl adres. Zou je dit willen testen?


Ik ga hier morgen even mee aan de slag en dan laat ik het weten

 


En nog een vraag vanuit mijn vader. Er staan al veel aliassen bij elke mail. Iemand van KPN vertelde dat wij dat zelf allemaal hadden toegevoegd. Maar geen van die adressen hebben wij toegevoegd. Zijn deze al voor ingesteld?. Zodoende snapte mijn vader er niks van en heeft hij dus iets verkeerd aangeklikt en alles verwijderd.


En nog een vraag vanuit mijn vader. Er staan al veel aliassen bij elke mail. Iemand van KPN vertelde dat wij dat zelf allemaal hadden toegevoegd. Maar geen van die adressen hebben wij toegevoegd. Zijn deze al voor ingesteld?. Zodoende snapte mijn vader er niks van en heeft hij dus iets verkeerd aangeklikt en alles verwijderd.

Uhm, ja. Wij voegen niet zomaar iets toe, hehe. Moet er iets worden verwijderd? Laat het me weten. :relaxed:


Nee het mag blijven staan. Hebben er verder geen last van. De mail adres is weer helemaal goed ingesteld en alles doet het weer. Bedankt voor de hulp


Top, dan kom ik er verder niet aan. Graag gedaan uiteraard.