Skip to main content

goede morgen .

ik heb per abuis mijn e mail account verwijderd kan ik dat nog terug halen

Wat is er gebeurd @gerdna ?

Heb je via MijnKPN in KPN e-mail instellingen je account verwijderd? Dan staat er nu automatisch een reservering op het emailadres, deze duurt zo'n 3 maanden. Door deze blokkade kan jij het account nu niet opnieuw aanmaken. Een KPN medewerker kan deze blokkade voortijdig vrijgeven.

Je kan hiervoor op werkdagen van 08:00 tot 20:00 gratis bellen met KPN klantenservice op 0800-0402.

Houd er wel rekening mee, dat de evt. inhoud van de mailbox weg is. Dat kan KPN niet herstellen.


Hoi @gerdna , er is nog een optie.

Je hebt al gegevens in jouw Forum profiel gezet zie ik. De velden gemarkeerd met (Privé) zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN. Zet het betreffende e-mailadres in het veld "Persoonlijke opmerkingen”.

Een KPN moderator reageert hier over 1-2 dagen, afhankelijk van de drukte.


Hallo @gerdna, zie dat je inderdaad jouw profiel hebt ingevuld. Helemaal super, hierdoor kon ik direct aan de slag! Zoals @RBxx al aangaf, staat op een verwijderd e-mailadres een reservering. Deze heb ik nu voor je afgehaald. Hierdoor kun je nu zelf weer het e-mailadres aanmaken. Je kunt het nu zelf weer aanmaken via KPN e-mail instellingen