Skip to main content

Ik ben in het buitenland en volgens KPN is het niet mogelijk mijn WW te veranderen sinds 2 dagen werkt mijn wachtwoord niet mee zonder dat daar iets aan veranderd had een beetje absurd lijkt 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Get-e  Ik heb sinds een paar dagen ook problemen met het wachtwoord van mijn e-mailaccounts. Ik moet het elke keer (en soms meerdere keren achter elkaar) opnieuw invoeren. Dat geldt zowel voor Outlook als Thunderbird, dus het probleem lijkt me bij KPN te zitten. Meer mensen last van?

Piet.


Hoi Get-e, welkom op het forum! Zeker is het mogelijk om in het buitenland je wachtwoord te wijzigen. Het wachtwoord van een e-mailaccount wijzig je door in te loggen op email.kpn.com. Om daar in te loggen gebruik je jouw KPN ID. Vervolgens selecteer je het mailaccount waarvan je het wachtwoord wilt wijzigen. En op de volgende pagina kun je dan een nieuw wachtwoord instellen.

 

Maar, los daarvan, als jij verder niets aan je wachtwoord hebt gewijzigd zou die niet ineens problemen moeten geven. Kun je iets meer toelichten wat je ervaart? Is dit in de webmail of in een e-mailprogramma?

 

Jij ervaart ook wachtwoordproblemen, Piet, dat is niet fijn. Heb je hier nog steeds last van? Voor de zekerheid toch even de open-deur-vraag: je weet zeker dat je e-mailinstellingen kloppen? 


@Erik_  Hoi Erik,

Ik heb nu geen problemen met de wachtwoorden meer. Waarschijnlijk was ik het slachtoffer van de storing die jullie gehad hebben.

Piet. 


Ik heb nog steeds een probleem met de wachtwoord en heb nog niets van KPN gehoord

 


Heb contact gehad met KPN omdat ik niet in Nederland ben kunnen ze mij niet helpen in wat voor Wereld leven wij 1960?

 


Ik heb ook een probleem vergelijkbaar denk ik. Om de haverklap verschijnt er een schermpje waarmee ik in Outlook mijn drie emailaccounts steeds moet bevestigen.  Intussen komt er geen mail meer binnen op het hoofdaccount!


Ik heb contact gehad met KPN ze hebben allle e-mail only adressen per 1 februari eruit gegooid maar ik had geen e-mail only maar een website met e-mail. Foutje bedankt KPN


@Get-e Dat er geen E-mail Only-e-mailadressen meer zouden zijn is absoluut onjuist. Ik heb zelf een E-mail Only-abonnement, en de e-mailadressen in dat abonnement werken ook sinds 1 februari prima.

Bovendien hebben E-mail Only en de wachtwoorden niets met elkaar te maken.

Piet.


Dat is de informatie wat ik via de chat van KPN heb ontvangen

 


Inmiddels is mijn probleem opgelost. KPN had een storing en kon niet meehelpen door mee te kijken, maar ik heb het wachtwoord van het hoofdaccount gewijzigd (dus alleen aanpassen, niet eruit gooien), en ik had een wachtwoord zonder hoofdletter en andere extra tekens, plus het was te kort (al heel oud wachtwoord!). Dat heb ik nu aangepast en sindsdien komt alles weer normaal binnen. In Outlook bij bestand en instellingen kan je dat wijzigen.


Jij hebt nu dus nog steeds problemen, @Get-e? Je geeft aan dat je een website hebt met e-mail. Gaat het dan echt om een eigen domeinnaam en e-mail? Want in dat geval moet je bij KPN Zakelijk zijn. Zij beheren die abonnementen. Zakelijk is telefonisch bereikbaar op 0800-0403, of via het zakelijk forum