Skip to main content

Ik heb al sinds jaar en dag een e-mail account bij Tiscali. Nu kan ik plotseling geen mails meer ontvangen of versturen. Ik heb het account verwijderd en opnieuw ingevoerd maar krijg steeds de melding dat er geen wachtwoord bekend is bij Tiscali. Ik weet niet hoe ik bij de instellingen van tiscali moet komen om mijn wachtwoord te wijzigen. Ik word doorgeleid naar KPN ID maar dat heeft weer een ander wachtwoord. 

U bent afgelopen jaren gewoon altijd klant gebleven bij Tiscali en later KPN? En bent dat nog steeds?


Ja, verder niets veranderd. Heb ook altijd hetzelfde wachtwoord gebruikt maar nu werkt dat ineens niet meer.


@Itous

Kun je wel bij de webmail binnenkomen ? Dan zijn gebruikersnaam en wachtwoord goed.

Maak in MIJN KPN een nieuw emailaccount aan. Werkt dat wel op jouw (bijv.) laptop ?


Ik heb nooit webmail gebruikt. Kan wel in mijn kpn komen. Dus dan kan ik daar beter een nieuw account in aanmaken?


Hallo @Itous ga naar de webmail:

https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

log daar in met je Tiscali-accunt, dus emailadres van Tiscali met bijbehorend wachtwoord.

Lukt dat? Zo ja, dan staat dat account goed geregistreerd bij KPN.

 


Ja, verder niets veranderd. Heb ook altijd hetzelfde wachtwoord gebruikt maar nu werkt dat ineens niet meer.

Gebruikt u als gebruikersnaam het volledige emailadres? Dus ook wat achter het apenstaartje staat?

Altijd het volledige emailadres gebruiken bij inloggen. 


Hi @Itous! Ik heb geen reactie meer van je gezien in het topic. Mag ik daarmee ervan uitgaan dat je de oplossing hebt gevonden? 

Als een van de reacties in dit topic heeft helpen oplossen, markeer die dan als beste antwoord. 🙂


Nee, er is niets opgelost. Een telefoontje naar de klantenservice bracht ook geen opheldering, alleen het antwoord dat tiscali en oud account is en niet meer werkt. Slechte service en slechte informatie.


Probeer nu toch eerst eens webmail...