Skip to main content

Eigenlijk een heel simpele vraag waar ik zo snel het antwoord niet op kan vinden. Ik heb geprobeerd iemand vanuit mijn vrijwilligerswerk een mailtje te sturen, maar die krijg ik als onverstuurbaar terug…

Hij heeft aangegeven dat zijn e-mailadres de toevoeging heeft: @kpnmail.nl. Nu vermoed ik dat daar een foutje in zit, want zijn naam heb ik dubbel gecontroleerd en die klopt!

Kan iemand mij vertellen of die toevoeging klopt?

Alvast bedankt!

De toevoeging klopt. Waar het fout zou kunnen gaan zou het gevolg kunnen zijn van het %$%^%$#$# spamfilter van KPN. De volgende mogelijkheden bestaan:

  • KPN spamfilter constateert volgens onduidelijke regels dat het mailtje sure-spam is en weigert het verder te verwerken (daar lijkt het in dit geval op!);
  • KPN spamfilter besluit SPAM en slaat het mailtje op in de spam folder van de geadresseerde (en dan hangt het van diverse instellingen af of de geadresseerde het ziet)

Wat je kunt proberen is het volgende: verander het email adres en vervang daarbij @kpnmail.nl door @planet.nl. Komt bij mij allebei in de zelfde bittenbak terecht (planet is nu van kpn).

Succes! En laat even weten of het werkt

André


@Marjon69 Heet de tip die @AndreWrdn aanbiedt geholpen? We horen graag van je en kijken anders graag even met je mee. 


Volgens mij zijn alleen de e-mailadressen die horen bij e-mailaccounts (mailboxen) gekoppeld (@planet.nl en @kpnmail.nl), maar niet de e-mailaliassen. Deze laatste zijn alleen afzonderlijk te gebruiken.

Piet.


@Marjon69 , Is het allemaal gelukt met het versturen van de mail? We zijn benieuwd naar de oplossing die je eventueel hebt gevonden. Fijne avond :D 


Reageer