Skip to main content

Ik heb een KPN alles in 1 standaard pakket via glasvezel van KPN. Hieraan is een gratis e-mail pakket gekoppeld met @planet.nl e-mailadressen. 

Nu wil ik graag weten of ik mijn @planet mail adressen behoud als ik overstap naar Hussel abonnement.

 

@tvdbelt 

Ik heb nog nooit gehoord dat e-mailadressen vervallen bij een wijziging van een KPN-abonnement. Je kunt ook nu nog gewoon @planet.nl adressen blijven gebruiken. 

Is dat gratis e-mailpakket een apart (gratis) abonnement? Als jij het klantnummer weet van je gratis e-mail only abonnement, en dit is een particulier abonnement, dan kun je deze vervolgens koppelen aan jouw KPN ID. 

Dit koppelen doe je, als je ingelogd bent op het KPN ID, als volgt:

  • klik bovenaan op Producten
  • Kies voor ‘Product toevoegen’
  • Kies voor ‘Thuis’
  • Klik in de tekst op ‘Klik dan hier’
  • Er opent dan een aantal aanvullende velden, vul die in om het abonnement te koppelen.

Is het geen apart abonnement, dan staan jouw @planet.nl e-mailadressen als een alias in Mijn KPN geregistreerd. Dit gaat dan niet veranderen bij de overstap naar KPN-Hussel.   


@Noordzee bedankt voor antwoord.

Betreft inderdaad gratis abonnement. Die ik gekoppeld heb met KPN ID.  Echter nu blijf ik nog met de vraag zitten, of dit pakket gratis wordt gemigreerd naar Hussel, of dat ik de optie extra email adressen moet selecteren. Wat weer extra kosten met zich mee brengt.(€1,85 per adres)

 

Nu is veel gratis. Maar bij Hussel wordt alles los gefactureerd. Wat is i.p. voor nu een kostenbesparing met zich mee brengt. De vraag is echter of dat volgend jaar ook nog zo is......


@tvdbelt

Per abonnement zijn meerdere e-mailaccounts mogelijk. De eerste 2 zijn altijd gratis. Maximaal zijn er 5 mogelijk. 
 

Een e-mailadres is een adres voor je e-mailaccount. Onder je e-mailaccount kun je 10 extra e-mailadressen aanmaken. Een e-mailbericht naar een e-mailadres komt dus binnen bij de postbus van een e-mailaccount.

 

Jé kunt je oude (planetmail) e-mailadressen dus ook toevoegen aan je eerste twee mailaccounts. 


Hoi @tvdbelt, zoals Noordzee al aangeeft gaan jouw e-mailadressen gewoon mee als je jouw abonnement overzet naar de Hussel. Deze zul je dus niet verliezen. Dus al je wil kan je zonder zorgen jouw abonnement omzetten naar de Hussel.