Skip to main content
beste Susan,

ik ben al een hele poos bezig met dit probleem en krijg steeds andere antwoorden als ik bel en chat.

Bellen ging eerst nog wel toen ik nog in Ned woonde maar nu vanuit Curacao is dat wel een probleem. Ook chatten door het tijdsverschil en mijn werk. Vanwege emigratie heb ik per 28 feb mijn abonnement opgezegd maar ik wil mijn mailadres behouden. Het advies om een mailtje te sturen naar opzeggen@kpn.com blijkt onzin; dit adres bestaat niet. Zoals gezegd is chatten zeer onpraktisch. Waarom kan ik dit niet per mail doen?? Graag je hulp/advies.



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Goedemorgen @paul59, welkom op het Forum!



Wat lastig dat het steeds niet lukt om een goed gesprek te krijgen én dat je steeds andere antwoorden krijgt 😞 Dat is natuurlijk niet de bedoeling! E-mail wordt steeds minder gebruikt, waardoor KPN ook via e-mail bijna niet meer bereikbaar is. Op het moment dat de opzegging al doorgevoerd is, wordt het lastig om achteraf je e-mailaccounts nog te behouden. Heb je bij de opzegging aangeven dat je niet wil opzeggen, maar het wil omzetten naar e-mail only, en hier ook een bevestiging van gekregen?



Om het een en ander na te gaan heb ik wel gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer (waarop het abonnement geregistreerd staat/stond) en klantnummer? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is!
Hoi Susan,

ik heb mijn profiel aangevuld en mijn laatste adres in Nederland opgegeven. Inmiddels ook wéér eens chatcontact gehad door midden in mijn nacht te chatten (bij jullie nl 6 uur later....). Ik hoop dat het opgelost is maar nog altijd kreeg ik geen bevestiging. Behalve dat mijn mailadres nu nog werkt.

Van begin af bij het opzeggen heb ik gevraagd om mijn mailadres te behouden. Juist omdat ik nooit bevestiging kreeg ben ik er al zo lang over aan het chatten, bellen en (voor zover mogelijk) mailen.

Ik hoop dat jij het kunt checken dan wel regelen en het mij kunt bevestigen! Dank alvast!
@paul59, bij het klantnummer zie ik een opheffing. Echter, ik zie ook een bericht / ticket van je gesprek onlangs! Ze zijn dus aan het kijken of het omgezet kan worden naar e-mail only. Zodra dit gelukt is zal je hier bericht over krijgen. Ik zal het ook even in de gaten houden vandaag!
Dat is fijn als je dat wilt doen. Ik ben er nu al zo lang mee bezig.... Gister hoorde ik van mijn dochter in Nederland dat die er ook over benaderd is. Wat iksowieso al raar vind. Er zou een back-up gemaakt moeten worden en daar was mijn wachtwoord voor nodig??!!?? Ik vertrouwde het niet en heb het niet gegeven. Ik hoop dat jij het eea in goede banen kan leiden en mij een bevestiging van het email behoud (email-only heet het geloof ik) kunt geven.

Gr

Paul
@paul59, ik heb om toelichting gevraagd en hierbij ook gevraagd of zij jouw dochter hebben benaderd. Het kan zijn dat haar 06-nummer bij jouw gegevens staan genoteerd (omdat je naar het buitenland bent gegaan). Zou je jouw 06-nummer of bereikbaarheidsnummer willen toevoegen aan je Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen?
@paul59, ik heb nog geen reactie gehad. Weet jij inmiddels al meer?
inmiddels zou het via mijn dochter geregeld zijn. Ik kreeg ook een bevestigingsmail van KPN maar in de overeenkomst staat eerst mijn huidige mailadres (*@wxs.nl) en iets verderop staat



E-mail Bij uw nieuwe abonnement krijgt u een nieuw e-mailadres. Uw nieuwe e-mailadres is *@kpnmail.nl. Na de installatie kiest u zelf een wachtwoord. Om uw wachtwoord in te stellen gaat u naar MijnKPN (kpn.com/mijnkpn), kies vervolgens voor "Instellingen". U kunt hier ook extra e-mailadressen aanmaken. U kunt dit e-mailadres gebruiken door "KPN webmail" aan te klikken, rechtsboven op kpn.com.



Ik ga er toch maar vanuit dat ik mijn originele adres behoud en dat dit een soort alias is. Toch??



*Admin: e-mailadressen verwijderd i.v.m. privacy.


@paul59, ik denk dat er een nieuw e-mail only abonnement aangevraagd is. Hier zit een @kpnmail adres aan gekoppeld, dat kan helaas niet op een andere manier. Het @wxs mailadres zal dan toegevoegd worden als extra mailadres. Je hoeft het @kpnmail adres natuurlijk niet per se te gebruiken 😉 Fijn om te lezen dat het wel geregeld lijkt te zijn!

Reageer