Skip to main content
Antwoord

E-mail adres herstellen

• November 26, 2019
  • 3 reacties
  • 261 keer bekeken

Hallo

Een paar jaar geleden had ik een mail adres van het net.nl maar ik ben even naar ziggo geweest en weer terug 

kan ik het mail adres weer terug krijgen.

bvd Gerard 

*Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy.

Beste antwoord door Susan_

Goedenavond @Gerardblommestein, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je nog een internet of e-mail only abonnement bij KPN hebt, kan je (indien het e-mailadres nog vrij is) een alias aanmaken onder een bestaand KPN mailaccount. Op deze website staan alle stappen om een e-mailadres aan te maken. Let top, een alias valt onder een ander account, en bij het aanmaken dien je het hele e-mailadres in te typen (er staat als voorbeeld @kpnmail.nl maar als je @hetnet.nl hier typt zal hij het overnemen).

Indien je geen producten meer bij KPN hebt, kan het helaas niet meer aangemaakt worden.

Ik hoor graag of het uiteindelijk gelukt is!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 26, 2019

@Gerardblommestein

Als je nu weer een kpnmail e-mailaccount hebt, kan je proberen of je het oude hetnet adres als alias daaraan kan toevoegen. Als niemand anders dit adres heeft “overgenomen” moet dat kunnen.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 26, 2019

Goedenavond @Gerardblommestein, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je nog een internet of e-mail only abonnement bij KPN hebt, kan je (indien het e-mailadres nog vrij is) een alias aanmaken onder een bestaand KPN mailaccount. Op deze website staan alle stappen om een e-mailadres aan te maken. Let top, een alias valt onder een ander account, en bij het aanmaken dien je het hele e-mailadres in te typen (er staat als voorbeeld @kpnmail.nl maar als je @hetnet.nl hier typt zal hij het overnemen).

Indien je geen producten meer bij KPN hebt, kan het helaas niet meer aangemaakt worden.

Ik hoor graag of het uiteindelijk gelukt is!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 2, 2019

@Gerardblommestein, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je hier nog hulp bij gebruiken?