Skip to main content

cpsps-ews15.kpnxchange.com rejected your message to the following email addresses:

**** Your message was rejected by the recipient email server. Please check the recipient's email address and try resending your message, or contact the recipient directly. For more tips to help resolve this issue, see DSN code 5.1.0 in Exchange Online - Office 365

cpsps-ews15.kpnxchange.com gave this error:

Recipient rejected.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: VE1EUR03HT109.mail.protection.outlook.com

***

cpsps-ews15.kpnxchange.com

Remote Server returned '550 5.1.0 Recipient rejected.'

 

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

Hallo @HvG57 ,

Je kunt dit zelf regelen door in te loggen op Mijn KPN. 
 

Daar kun je jouw e-mailadressen beheren en dus ook bepaalde e-mailadressen laten verwijderen. 


Hoi HvG, welkom! Je geeft aan dat het mailadres is vervallen, bedoel je daarmee dat je hem zelf niet meer gebruikt? Of heb je hem ook actief verwijderd in je MijnKPN zoals Noordzee al noemt. Als je wilt kan ik dit verder voor je nakijken. Vul in dat geval je forumprofiel verder in en laat even weten als je dat gedaan hebt. 


Beste Erik

Profiel ingevuld.

Mail adres *** wordt niet meer door mij gebruikt

Geen vaste internet verbinding meer

Graag e-mail adres KPN verwijderen

 

Bedank!

 

Admin: e-mail verborgen


Dank voor de gegevens, HvG. Ik heb gecheckt en het e-mailadres bestaat al niet meer. Je abonnement is vorig jaar opgezegd. Bijbehorende mailadressen worden dan na twee maanden ook verwijderd, en dat is hier ook netjes gebeurd. Die bounce-melding die je kreeg en die je in het startbericht noemt, kwam die bij jou binnen?Â