Skip to main content

Goedendag,

Ik heb een vraag over het volgende; mijn ouders hebben al jaar en dag een KPN abonement (voorheen zaten ze bij Planet, overgenomen door KPN) en mijn broer, ikzelf en mijn ouders hebben allemaal een mailbox op dit abonement, ik denk dat we deze constructie al ruim 15 jaar zo hebben, zo niet langer.

Nu is dit natuurlijk voor de toekomst niet handig, stel mijn ouders willen overstappen naar een andere provider dan zullen deze mailaddressen vervallen, of ze moeten overgezet worden naar e-mail-only abbonement(en)

Nu zou ik dit graag al preventief in gang willen zetten voor mijn eigen e-mailadres, zodat ik dit gewoon in eigen beheer heb en het niet langer onder het KPN abonement van mijn ouders hangt. Kan ik een e-mail-only abonement afsluiten en mijn e-mailadres en mailbox laten migreren hier naartoe? zo ja; hoe?

Op dit moment zijn mijn ouders nog niet van plan om hun abonement op te zeggen of over te stappen, dus het huidige abonement zal verder niet aangepast moeten worden.

Ik weet bijna zeker dat dit niet kan. Woont u zelf inmiddels elders? Heeft u daar zelf ook een thuisabonnement van KPN? Dan kan het emailadres verplaatst worden naar uw thuisabonnement. 


Ik woon al ruim 10 jaar niet meer bij mijn ouders, maar heb momenteel geen internet abonement bij KPN (wel tijdje gehad, maar weer overgestapt) anders had dat inderdaad nog een oplossing kunnen zijn.

Ik wil eigenlijk gewoon een e-mail only abonement voor de 7,50 kunnen afsluiten en hiernaar de mailbox laten migreren.


Hallo @gise 

Een e-mail only abonnement kan je niet nieuw afsluiten. Het is alleen beschikbaar voor klanten die hun Internet Thuis abonnement beëindigen. Op dat moment kunnen ze het abonnement laten omzetten naar een e-mail only abonnement en daarin alle e-mailadressen blijven gebruiken.


Dus ... ga gewoon zelf weer een jaartje terug naar KPN. Laat dan het emailadres overzetten naar uw eigen abonnement. Als u na een jaar weer overstapt naar een andere provider, dan laat u bij het stopzetten van uw thuis abonnement het emailadres in een email-only abonnement zetten. Klaar.


Dus ... ga gewoon zelf weer een jaartje terug naar KPN. Laat dan het emailadres overzetten naar uw eigen abonnement. Als u na een jaar weer overstapt naar een andere provider, dan laat u bij het stopzetten van uw thuis abonnement het emailadres in een email-only abonnement zetten. Klaar.

 

hmm… misschien inderdaad de enige optie helaas.
wel een prijzige, ik betaal nu 25 eur p.mnd voor 100/100 glasvezel. via KPN zou ik hier volgens mij 40-50 eur per maand voor betalen, een jaar lang. om m’n e-mail te kunnen laten overzetten.


ik betaal nu 25 eur p.mnd voor 100/100 glasvezel.

Bij welke provider is dat?


ik betaal nu 25 eur p.mnd voor 100/100 glasvezel.

Bij welke provider is dat?

 

T-mobile. normale prijs is 35 euro, maar als je ook abonement met onbeperkt internet hebt dan krijg je 10 euro korting op het thuisabbo, en 5 euro korting op het telefoon abbo.