Skip to main content

Hallo,

Al een tijdje probeer ik om naast het hoofd E-mailadres van KPN extra adressen toe te voegen. Uiteindelijk is dit met eentje gelukt. Het lukt niet om voor mezelf een adres toe te voegen, welke naam ik ook invoer. Ook de meest onzinnige woorden i.c.m. cijfers worden niet geaccepteerd. Nu heb ik op advies van iemand in een ander topic mijn browsegeschiedenis en cookies verwijderd en ook een andere browser geprobeerd maar ook hierin lukt het niet.

 

Heeft er iemand een tip voor mij? Ik hoor het graag.

Goedemorgen @Jo.en.Stef, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat gaat dus niet helemaal volgens plan begrijp ik. Ik kijk daarom graag met je mee, indien het natuurlijk in de tussentijd niet alsnog gelukt is. 

Wat voor e-mailadres wil je aanmaken? Je hebt namelijk een e-mailaccount en e-mail alias. Een e-mailaccount kan alleen aangemaakt worden als @kpnmail.nl . Een alias kan je nog gebruiken met @hetnet.nl en dergelijke. Je kan in totaal 5 e-mailaccounts aanmaken, en onder elk e-mailaccounts ook zo'n 5 aliassen. Ik ga er vanuit dat je dit via MijnKPN en de door gelinkte pagina probeert?

Kan je in je Forum profiel je naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het e-mailadres dat je wil aanmaken noteren? Dan kan ik het een en ander uitzoeken en hopelijk nagaan waar het fout gaat.


Hoi Susan,

Het is intussen nog steeds niet gelukt, er wordt nog steeds aangegeven dat het e-mailadres niet beschikbaar is. Ik wil een e-mailaccount aanmaken, geen alias. En ik probeer dit inderdaad via de pagina van MijnKPN. De gegevens waar je om vraagt heb ik toegevoegd aan mijn profiel.

 

 


Hey @Jo.en.Stef, op je account zie ik niks bijzonders. Je hebt nog voldoende ruimte om een nieuw account aan het maken. 

E-mailaccount toevoegen

Je kunt tot 5 e-mailaccounts aanmaken vanuit het hoofdaccount in je MijnKPN-omgeving.

1. Ga naar MijnKPN
2. Klik op 'Producten' en kies product 'Thuis'
3. Kies 'Informatie & Instellingen'
4. Klik op 'E-mailaccount toevoegen'
5. Kies vervolgens jouw nieuwe emailadres en wachtwoord

Je kunt hier ook bestaande e-mailaccounts verwijderen.
Let op: Het primaire account kun je niet verwijderen.

Mocht bovenstaande niet lukken? Dan zien we graag de foutmelding zodat we het kunnen verhelpen. 

 


@Jo.en.Stef ik zie geen reactie meer op mijn collega Nadia. Heeft dat stappenplan nog geholpen? Anders horen we het graag van je!


Reageer