Skip to main content

Vanaf januari ga ik samenwonen, graag zie ik mijn e-mailadressen toegevoegd worden aan het account van mijn vriendin. Mijn abonnement zal worden opgezegd aangezien mijn vriendin al het complete TFT/KPN pakket heeft.

 

In mijn profiel staan inmiddels de mail adressen welke ik graag, inclusief de aliassen die eronder hangen, verhuist zie worden. Ook de contractgegevens van mijn vriendin staan vermeld. Indien mogelijk wil ik dit graag voor het eind van deze maand geregeld hebben voordat ik definitief mijn abonnement opzeg.

Hoi @Speedmaster. Wat goed dat je jouw vraag hier stelt. Jouw abonnement kan worden omgezet naar e-mail only. Dit kan je aangeven tijdens het gesprek waarin je aangeeft dat je het abonnement wilt opzeggen. Je kan hiervoor het beste bellen met onze klantenservice (0800 0402)


Hoi @Speedmaster. Wat goed dat je jouw vraag hier stelt. Jouw abonnement kan worden omgezet naar e-mail only. Dit kan je aangeven tijdens het gesprek waarin je aangeeft dat je het abonnement wilt opzeggen. Je kan hiervoor het beste bellen met onze klantenservice (0800 0402)

@Vikash Leuk, maar dat is niet wat ik vraag en wil. Dus mijn vraag is hiermee niet beantwoord of opgelost.


Ik heb jouw vraag intern doorgezet. Mijn collega's zoeken uit of dit mogelijk is en nemen contact met jou op als dat nodig is. :blush:


@Vikash Ter verificatie is dit bericht gepost vanaf het IP van mijn vriendin en staat er onder haar mailadressen een speciaal mailadres toegevoegd wat duidelijk maakt dat het overzetten akkoord is...😈😇


Ik heb jouw vraag intern doorgezet. Mijn collega's zoeken uit of dit mogelijk is en nemen contact met jou op als dat nodig is. :blush:

Ik zie dat mijn collega's het al hebben verplaatst onder het andere klantnummer. Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag.