Skip to main content

Ik heb op dit moment precies hetzelfde probleem. Kan geen e-mail ophalen. Dus ik kijk even op internet naar de foutcode en de oplossing die mensen aandragen: Nieuw password aanmaken voor de email accounts, dus ik naar mijn kpn. Blijken alle accounts niet meer te vinden. Help!!

KPN doe er AUB wat aan

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ik denk dat het een storing is, dat kan gebeuren.

Dus waarom zo'n agressieve manier?  Helemaal niet nodig. 

Andere providers hebben ook wel eens storing en om eerlijk te zijn vind ik het aantal storingen bij KPN best meevallen.

 


Hoi @kpn-gebruiker en teleurgesteld, welkom! Ik richt me even op het tweede deel van je bericht, dat de mailaccounts niet te vinden zijn. Ik verwacht dat er op zich niets mee aan de hand is, maar dat ze niet gekoppeld zijn aan je MijnKPN. En dat je ze daarom niet ziet. Maar, het lijkt me goed dat we dit voor de zekerheid nakijken. Vul je forumprofiel in, met ook de mailadressen waar het om gaat in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt, dan help ik je verder.


Ik had dat probleem gisteren ook even, maar vrij snel daarna werkte alles weer.


Hoi @kpn-gebruiker en teleurgesteld, welkom! Ik richt me even op het tweede deel van je bericht, dat de mailaccounts niet te vinden zijn. Ik verwacht dat er op zich niets mee aan de hand is, maar dat ze niet gekoppeld zijn aan je MijnKPN. En dat je ze daarom niet ziet. Maar, het lijkt me goed dat we dit voor de zekerheid nakijken. Vul je forumprofiel in, met ook de mailadressen waar het om gaat in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt, dan help ik je verder.

 

Je hebt nog niet weer gereageerd, @kpn-gebruiker en teleurgesteld. Werkt het inmiddels weer zoals zou moeten? Zo niet, reageer alsnog!