Skip to main content

Ik zou graag een alias van de ene mailbox willen verplaatsen naar een andere mailbox.
Via 0800-0402 krijg ik te horen dat ik hem gewoon moet verwijderen en vervolgens op de andere mailbox moet plaatsen, maar op het forum lees ik dat dat mailadres dan eerst 3 mnd 'geblokkeerd’ is.

Dus ik hoor graag wat de juiste stappen zijn.

Gr. PSchiks

Hallo @PSchiks , dom antwoord van de klantenservice, moeten bijgeschoold worden.

Geef in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummers, laatste 4 cijfers IBAN en de betreffende mailaccounts weer en een moderator komt er binnenkort op terug en kan dat voor je regelen.

Succes.

 


@PSchiks 

Klopt, dit had de klantenservice ook kunnen doen. Geeft niks via het forum lukt het ook wel, dit gaat helaas wel wat langer duren dan via de klantenservice.

Vul jouw profiel volledig in, vermeld bij “Opmerkingen” welk emailadres van welke mailbox naar welke mailbox moet worden verplaatst. IBAN is niet nodig. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht totdat een moderator reageert want die kan de verplaatsing uitvoeren.


Ik heb alle benodigde gegevens ingevuld, dus laat die moderator maar komen.đź‘Ť

Dank voor de instructies @Willy22 


Graag gedaan @PSchiks 


Hoi @PSchiks. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je al een aantal gegevens hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Wil je in een privebericht aangeven wat je precies wil? Dan kan ik voor je uitzoeken wat er mogelijk is.


Zojuist een privebericht gestuurd


Bedankt voor jou privébericht. Ik heb het voor je geregeld. Jouw alias is verplaatst naar de andere mailbox. 


Ik heb het gezien. Dank daarvoor.


Graag gedaan!