Skip to main content
Beantwoord

e-mail aliassen overzetten

• 12 februari 2019
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Beste Paul,

Ik will ook 4 HetNet e-mail aliassen overzetten van een oude KPN account naar mijn nieuwe KPN account. Hoe kan dat geregeld worden.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Paul van KPN

Paul_ schreef:
Hi @jt86a, welkom! Daar kan ik je bij helpen. 🙂 Kun je je gegevens invullen in je profiel (postcode/huisnummer/klantnummer)? En stuur mij ook een privébericht met welke alias, naar welke mailbox moet. Anders ga ik straks fouten maken. ;)

Via privébericht de aliassen verplaatst. 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • 13 februari 2019
Hi @jt86a, welkom! Daar kan ik je bij helpen. 🙂 Kun je je gegevens invullen in je profiel (postcode/huisnummer/klantnummer)? En stuur mij ook een privébericht met welke alias, naar welke mailbox moet. Anders ga ik straks fouten maken. 😉

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2019
Paul_ schreef:
Hi @jt86a, welkom! Daar kan ik je bij helpen. 🙂 Kun je je gegevens invullen in je profiel (postcode/huisnummer/klantnummer)? En stuur mij ook een privébericht met welke alias, naar welke mailbox moet. Anders ga ik straks fouten maken. ;)

Via privébericht de aliassen verplaatst. 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 22 februari 2019
Hi Paul,

Het overzetten is vlekkenloos verlopen. Super bedankt 👍😃.

Nb
Een kleine tip voor andere in de toekomst.
Na het overzetten moet je het automatisch duurstoren van mails naar een ander e-mailadres weer inschakelen.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • 22 februari 2019
jt86a schreef:
Hi Paul,

Het overzetten is vlekkenloos verlopen. Super bedankt 👍😃.

Nb
Een kleine tip voor andere in de toekomst.
Na het overzetten moet je het automatisch duurstoren van mails naar een ander e-mailadres weer inschakelen.

Goede tip! 👍🏽