Skip to main content

Gdm. Wij hebben ons huis verkocht maar gaan voor ongeveer 6 maanden tijdelijk bij onze zoon wonen. We willen ons pakket bij kpn opzeggen en na 6 maanden een nieuw pakket nemen ook bij kpn. Mijn vrouw heeft een mobiel abonnement die gewoon doorgaat. Zij gebruikt ons hoofd e- mail adres. We hebben bij kpn ook nog 2 andere e-mail adressen.  Nu is mijn vraag als we ons pakket abonnement beëindigen kunnen we dan deze e-mail adressen blijven gebruiken ?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

@John64 

Je kunt jouw emailadressen dan behouden door een e-mail only-abonnement af te sluiten voor €7,50 per maand. 

Je kunt dit abonnement bij/na het opzeggen afsluiten via 0800-0402. 


Hallo @John64 , je zou ook aan KPN kunnen vragen of zij jullie e-mailaccounts bij jullie zoon onder willen brengen als hij ook KPN-klant is.

 


Hi @John64, welkom op het forum!

@Noordzee en @JanD hebben beide helemaal gelijk :relaxed: We kunnen de mailboxen verplaatsen van het ene naar het andere KPN abonnement, mocht je zoon ook KPN klant zijn.

Als dat niet het geval is, kan je bij het opzeggen aangeven dat je je email wilt behouden als betaalde email only optie. Zodra jullie in jullie eigen toekomstige woning trekken, kan vervolgens weer een internet/tv/telefonie abonnement worden toegevoegd aan de email only en vervallen de extra kosten voor het behoud van de mailadressen weer!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is! Als je toch nog vragen hebt, hoor ik het uiteraard graag:relaxed: